- Plan is om een dvd op de markt te brengen (wat voor dvd etc. kan ik niet geven ivm geheimhhoudingsverklaring)
- Verkoop via bestaande (evt. online) winkels, dus door detaillisten.
Mijn vragen:
- Wij willen niet te veel administratiewerk, daarom willen wij het product aan winkels verkopen en niet direct aan consumenten. Wat is normaal om als minimum afname aantal te nemen?
- Stel de dvd verkopen wij voor 10,- euro, hoeveel marge zit er op dvd's bij detailisten? Ik denk zelf iets van 10,- euro. Dus een verkoopprijs van 25,- euro incl. BTW. Of heb ik het mis? ???
- Kan ik ergens vinden hoeveel dvd's van de concurrenten door bijvoorbeeld Amazon.com of Bol.com worden verkocht? Of is er iets anders waar ik een schatting mee kan maken voor de verkoopoplage.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
snowboarden
snowboarden
Halllo iedereen,
Even ter inleiding van de vraag:
- Plan is om een dvd op de markt te brengen (wat voor dvd etc. kan ik niet geven ivm geheimhhoudingsverklaring)
- Verkoop via bestaande (evt. online) winkels, dus door detaillisten.
Mijn vragen:
- Wij willen niet te veel administratiewerk, daarom willen wij het product aan winkels verkopen en niet direct aan consumenten. Wat is normaal om als minimum afname aantal te nemen?
- Stel de dvd verkopen wij voor 10,- euro, hoeveel marge zit er op dvd's bij detailisten? Ik denk zelf iets van 10,- euro. Dus een verkoopprijs van 25,- euro incl. BTW. Of heb ik het mis? ???
- Kan ik ergens vinden hoeveel dvd's van de concurrenten door bijvoorbeeld Amazon.com of Bol.com worden verkocht? Of is er iets anders waar ik een schatting mee kan maken voor de verkoopoplage.
Alvast (weer ;D) bedankt voor de adviezen! :-*
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/5476-marge-dvds-en-branchegevens/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag