• 0

Brainstorm over domeinnaam vastgoed-site

Gast victor

Ik heb sinds kort een bedrijf opgezet, hierbij richten we ons op vastgoed in Turkije. Hiernaast willen we in de toekomst dit in heel Europa kunnen aanbieden.

 

Hiervoor brainstormen we elke dag voor een algemene naam voor de website. Zoals huizeneuropa.nl, noem maar op!

 

Iemand misschien erg creatief die met ons mee kan denken en dus kan komen met de juiste domeinnaam?!

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Gezien het internationale karakter zou ik in ieder geval voor een engelse naam kiezen en bijvoorkeur een .com adres.

 

denk hierbij bijvoorbeeld aan:

 

LivinginEurope.com

EuropeRealEstate.com

 

Ga je huizen verkopen voor permanent verblijf of zijn het voornamelijk vakantiehuizen en dergelijke? Als je hier wat meer over kan vertellen, dan wordt het voor ons makkelijker om met je mee te denken.

 

Gr Iceman

 

 

Link naar reactie
  • 0
Gast victor

We bieden nu vakantiewoningen aan, maar we zijn pas net gestart en willen dus in de toekomst eigenlijk alles aan kunnen bieden.

Woningen voor vakantie EN voor permanente bewoning.

 

Maar alvast heel erg bedankt voor de ideeen!

Link naar reactie
  • 0

Ik heb sinds kort een bedrijf opgezet, hierbij richten we ons op vastgoed in Turkije. Hiernaast willen we in de toekomst dit in heel Europa kunnen aanbieden.

 

Wat je in de toekomst allemaal wil, is misschien even wat minder belangrijk. Je hebt nu een heel concreet aanbod, dus als je dat te breed positioneert ben je onduidelijk voor je klant.

 

Maak onderscheid tussen bedrijfsnaam, handelsactiviteiten en domeinnamen. De eerste is gewoon Vic Investenzo, de tweede kan meer marktgericht zijn (bv de regio noemen, of het zonnig aspect of aan zee) en op het derde niveau kan je wel twintig relevante domeinnamen gebruiken.

 

NB Ik heb de titel aangepast en deze draad naar marketing verplaatst. ;)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Net de domeinnaam vastgoedeuropa.nl vastgelegd.

 

Vond het wel algemeen, duidelijk en makkelijk!

 

Ja, vooral algemeen. Als ik vastgoed in Turkije zoek, zoek ik niet op vastgoedeuropa... en daarnaast: erg zakelijk en droog. Dekt je lading wel... maar insprieert niet. Iemand die vastgoed in Turkije zoekt is op zoek naar een droom... niet naar droog.

Livingineurope.com liveurope.com liveandsun.com sunnyliving.com liveloveandsun.com liveyourdream.com dreaminturkey.com sunseaturkey.com sunsealiving.com livingbospurus.com sunseabosporus.com turkishcoast.com etc etc. klinkt allemaal een stuk spannender dan vastgoedeuropa.com. Geef me een verhaal, dan luister ik een weet je me te fascineren. Als ik al op zoek was en je weet me te fascineren ben ik misschien een klant. Geef me een begrip (vastgoedeuropa.com) en ik surf rustig verder...

 

Succes

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 153 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.