Ga naar inhoud
Geplaatst:

Niekheers

Voor mijn functie ben ik op zoek naar ervaringen met het outsourcen van 'customer service'-taken naar GB, vooral om culturele verschillen in kaart te brengen. We zijn momenteel bezig om een onderzoek te doen hoe de voor en nadelen tegen elkaar afwegen om 'CS'-werk lokaal te laten doen in GB. Daarvoor zijn eigenlijk alle ervaringen welkom. Het maakt niet uit of deze ervaring significant of juist niet waren, of bij een klein, middel of grootbedrijf zijn opgedaan. Om het wat gemakkelijker te maken kan ik wellicht een paar richtvragen meegeven:

 

- Waren bij het outsourcen structurele verschillen waar jij tegenaan liep? Op welk niveau ondervond jij deze verschillen?

- Vond jij de kwaliteit van de verrichte arbeid van een vergelijkbaar/lager/hoger niveau dan in andere Europese landen?

- Hoe complex was het werk dat verricht moest worden?

 

Het is een beetje lastig om een dergelijke ervaringen richtlijnen mee te geven. Voel je vooral vrij om jouw ervaring te delen.

 

Alvast bedankt.

 

Featured Replies

Geplaatst:

Marco van den Maagdenberg

Voor mijn functie ben ik op zoek naar ervaringen met het outsourcen van 'customer service'-taken naar GB,

Welkom op Higherlevel.nl.

 

Ik begrijp niet goed voor welke functie jij ervaringen zoekt.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.