Jump to content
Chrizzo
Verberg

wordpress plugin of standalone klant communicatie mobiele app

vraag

Hoi,

Ik heb klanten die veelal eenmalig en soms terugkerende reprataties laten uitvoeren en ik wil dit graag bijhouden in een site of app, waar de klanten dan op kunnen inloggen om de status te zien. zodat ze me niet de oren van mn hoofd bellen. een simpel text veld is heir al genoeg. Ook heb ik graag dat zij in een text veld iets terug kunnen zeggen.

En per klant dus een username / wachtwoord.

Hoe simpeler hoe beter eigenlijk en het moet makkelijk via de smartphone of tablet kunnen.

Is er iets in deze trend te krijgen (of iets wat hier niet direct voor bedoeld is maar wat ik hier wel goed voor kan gebruiken) wat gratis is of misschien voor een klein budget max 15,- per maand oid ?

Ik heb vanalles gevonden maar vrijwel niks waar de klant zelf ook kan inloggen gek genoeg.

Link to post
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
  • Rate this answer

Er zijn genoeg systemen op de markt om met support tickets en dergelijke om te gaan.

 

Wordpress heb je daar absoluut niet voor nodig, maar als je er zelf niet heel bedreven in bent wellicht wel een programmeur om zoiets netjes te configureren en in te stellen naar jouw situatie.

 

Gratis zal een lastige worden in dit verhaal, maar als je er 15 euro per maand voor wilt betalen kun je overwegen dat budget voor 1 a 2 jaar in 1 keer uit te geven aan een professional die het voor je regelt.

Link to post
Share on other sites
  • 0
  • Rate this answer

Denk dat je dat met een 'ticket system' wel voor elkaar krijgt. Twee voorbeelden:

 

https://wordpress.org/plugins/awesome-support/

https://wordpress.org/plugins/sola-support-tickets/

 

'Iets' professioneler, maar tot 3 gebruikers toch slechts $10 per maand, is Jira Service Desk. Gebruik zelf Jira Software voor mijn projecten. Werkt geweldig en is helemaal op maat te maken. Dat inrichten kan wel de nodige tijd kosten. https://www.atlassian.com/software/jira/service-desk

 

Link to post
Share on other sites
  • 0
  • Rate this answer

Er zijn best wel veel goede plugins beschikbaar voor Wordpress, ik raad je aan om hier te kijken:

 

http://www.wpbeginner.com/plugins/6-best-help-desk-customer-support-plugins-for-wordpress/

 

Naar mijn mening is nr 5 in het lijstje het handigst:

5. WP Support Plus Responsive Ticket System

 

Hoop dat je hier wat aan hebt.

 

gr,

 


http://www.financeconnect.nl | FinanceConnect is hét platform om de meest geschikte boekhouder, accountant of fiscalist te vinden
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Bring your business plan to a higher level!

    All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

    • Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

  • Who's Online

    Er is 1 lid online en 70 gasten

    (See full list)    
  • Also interesting:

  • Ondernemersplein



EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept