• 0

Bedrijf bestaat sinds juni 2016 maar geen administratie gevoerd

Beste Leden,

 

We zitten met een probleem.

Ons bedrijf bestaat seders juni 2016.

We hebben nog geen zakelijke rekening gehad en niets verkocht.

Echter heeft het al die tijd stil gelegen en er zijn ook geen kwartaal aangiftes gebeurd.

We hebben geen brief van de belastingdienst ontvangen of dergelijk.

Nu willen we het bedrijf gaan gebruiken, hoe gaat dit administratief?

We moeten een boekhouder onder de arm nemen dat is algemeen.

Krijgen we geen vragen van de belastingdienst waarom we geen aangiftes hebben gedaan ondanks geen verkopen?

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik denk dat je een nul-aangifte had moeten doen. Overleg met de b.d.

Een boekhouder lijkt me verstandig, nu je werkelijk gaat ondernemen. Al kun je ook veel zelf, in eerste instantie wel uitleg en advies vragen. En de boekhouder neem je in de arm, niet er onder.;)

  • 0

Rechtsvorm? Hebben jouw beide topics niks met elkaar te maken? Ik bedoel ben je geen vennoot van de oom uit het andere topic?

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    4 leden, 63 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.