• 0

licentie software voorbeeld

Hallo allemaal,

 

Hoe is het hier? Na twee maanden opsluiting twee hoog achter in Amsterdam, alleen nog maaf afgeleid afgeleid door mensen van het ene uiterste in het andere, groeit mijn baby bijna uit mijn buik (het voelt echt zo:-) denk ik:-)

 

Hoe dan ook morgen wordt de website opgeleverd en vanavond zijn we de laatste regels puntje s op de i aan het zetten. Wat ik helaas al die tijd heb uitgesteld te doen is het opstellen van een licentie overeenkomst, die de copyrights, gebruik en garantie en verwachtingen wat moeten gaan indekken.

 

Nou heb ik hier heel wat voorbeelden liggen, ook heb ik iets van VC gekregen maar dat dekt ook niet helemaal de lading. wat ik kan vinden is allemaal engels en wou eigenlijk iets vanuit het Nederlands beginnen.

 

Enig idee waar ik wat voorbeelden vandaan zou kunnen halen of hoe ik tot een goede licentie kan komen?

 

Perry

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Spannend! en welkom terug ;D

 

Had je van mijn niet ook wat Nederlands gehad? ik zal nog eens wat verder speuren voor je.

 

Succes!

 

Ja op zich was dat wel wat, heb ik mook wel war van over genomen, maar dekt de lading nog niet helemaal. Met name het feit dat ik data ga door verkopen en de kwaliteit en garantie van levering bij de leveranciers moet leggen, breek ik mijn hoofd over. De rest wat betreft copyrights e.d. is nog wel ergens vandaan te kopiëren denk ik, maar Nederlandse licentie teksten zijn wel heel schaars op het web, ik ga nog eens zoeken...

 

Bedankt,

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 232 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.