Ik werk als ZZP'er o.a als docent bij een tweetal MBO instellingen. Ik sta ingeschreven bij het CRKBO en belast geen BTW door aan deze instellingen voor mijn docenturen en daarmee gepaarde reiskosten. Nu heb ik goederen ingekocht (lees voorgeschoten). Deze factuur dien ik te declareren maar vraag me af of ik de door mij betaalde BTW in dit geval wel mag doorbekenen. Hoe verwerk ik dit op mijn factuur?
Ik bereken wel BTW voor mijn adviesdiensten aan particulieren en ondernemingen.
Bij voorbaat dank,
Bas
gplus.png
OAMKB Horeca
Bas van Kooten
06 - 22 80 68 85
Dr. J. Presserstraat 289
2552 LW Den Haag
bas.vankooten@oamkb.nl
www.oamkb-horeca.nl
KvK 61559288
Ben je tevreden over ons? Dan zouden wij dat heel graag hier terugzien! Dankjewel alvast.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Horeca-Advies & Administratie
Horeca-Advies & Administratie
Goedendag,
Ik werk als ZZP'er o.a als docent bij een tweetal MBO instellingen. Ik sta ingeschreven bij het CRKBO en belast geen BTW door aan deze instellingen voor mijn docenturen en daarmee gepaarde reiskosten. Nu heb ik goederen ingekocht (lees voorgeschoten). Deze factuur dien ik te declareren maar vraag me af of ik de door mij betaalde BTW in dit geval wel mag doorbekenen. Hoe verwerk ik dit op mijn factuur?
Ik bereken wel BTW voor mijn adviesdiensten aan particulieren en ondernemingen.
Bij voorbaat dank,
Bas
gplus.png
OAMKB Horeca
Bas van Kooten
06 - 22 80 68 85
Dr. J. Presserstraat 289
2552 LW Den Haag
bas.vankooten@oamkb.nl
www.oamkb-horeca.nl
KvK 61559288
Ben je tevreden over ons? Dan zouden wij dat heel graag hier terugzien! Dankjewel alvast.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/55797-btw-doorbelasten-aan-onderwijsinstelling/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag