• 0

Enquête

Gast Dhr. H Bosscher

Beste leden,

 

Ik weet niet als ik dit hier mag plaatsen maar ik kon verder geen geschikte plek vinden.

 

Momenteel ben ik bezig met een marktonderzoek voor de hostingbranche. Hiervoor heb ik een kleine enquête gemaakt en zou ik aan jullie willen vragen als jullie deze willen invullen.

 

Het duurt ongeveer 5 minuten.

 

De enquête kan je hier [niet meer: bezemploeg] vinden.

 

Overigens wordt er uit alle inzendingen op 22 Juni 2005 2 domeinnamen naar keuze verloot!

 

Bij voorbaat dank!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0
Gast Dhr. H Bosscher

Beste robbert,

 

Bedankt voor het invullen, ik was ook iets te positief over de enquête en heb hem snel hier op het forum neer gezet, na nog wat fouten gevonden te hebben die ik niet meer aan kan passen...

 

Bijvoorbeeld de vraag over betalen per maand/jaar, hierbij staat antwoord Ja voor per maand en Nee per jaar... Behoorlijk onduidelijk maar was fout gegaan.

 

Overigens wordt er verder niets gedaan met uw naam en e-mail adres, het e-mailadres is alleen bestemd om een domeinnaam te verloten. De informatie is voor een eigen onderzoek bedoelt.

Het lijkt me overbodig als ik deze informatie op de enquête pagina raad aangezien niemand op die link zomaar zal komen en verwijst zal worden via een dergelijk forum?

Link naar reactie
  • 0
Gast Dhr. H Bosscher

Dat is helemaal niet waar, e-mail adressen worden gebruikt om de winnaar op de hoogte te stellen van zijn gewonnen domein!

 

Hoe moet ik anders contact met diegene opnemen?

 

Verder wordt er met de overige e-mail adressen niets gedaan...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 128 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.