Jump to content

robberttk

Legend
  • Content Count

    887
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

robberttk last won the day on March 9

robberttk had the most liked content!

Community Reputation

37

Personal info

Register

  • How did you find us:
    zoekmachine
  • You are:
    ondernemer in spe
  • What age group do you belong to?
    19-24
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Geef hier svp een aa

Company info

  • Company or organization name
    Simi Reizen BV
  • Address
    Stadshaven 19A, Siddeburen, 9902DA, Netherlands
  • Phone number
    0598743100
  • Branch
    Webwinkel
  • Website address

Vision

  • I'm looking for people who
    Pro-actief, concreet en duidelijk durven te zijn
  • My opinion about entrepeneurship
    Perseverance is the way to succes
  • My opinion about innovation
    Over innoveren moet je niet praten, dat moet je doen. Ieder op zijn eigen gebied, ieder op zijn eigen manier, hoe klein of hoe groots ook. Innoveren zit hem in kleine dingen
  1. Yes ik doe aan content marketing. Iedereen loopt content de deur uit.
  2. Ook met een stichting is het wel mogelijk salarissen te betalen. Dus voor je levensonderhoud moet dat stukje geen probleem zijn. Vraag is alleen of je uiteindelijk een winstgevend bedrijf eilt of een hulpverleningsbedrijf, of een beetje van beide.
  3. Even mijn kleine tips: - Het hebben van een garantiestelling is een verplichting, geen vrijblijvendheid, zodra je pakketten aanbiedt met meer dan twee componenten (vervoer + verblijf + activiteiten, maar ook transfers etc). Je bent al snel een reisorganisator voor de wet. Dat er niet gehandhaafd wordt is iets anders. - Kijk eens bij GGTO (stichting-goto.nl)voor een garantstelling die voldoet aan de wet en goedkoper is en VVKR voor goede hulpmiddelen om te starten, waaronder een relatief voordelige aansprakelijkheidsverzekering. - Servië bieden we zelf ook aan. Wat wij minimaal doen behalve bezoeken vd locatie is jaarlijkse controle op alle vergunningen, een kopie vd aansprakelijkheidsverzekering vd lokale partner (elk jaar), kopies vd diploma's van werknemers voor zover die outdoor activiteiten begeleiden. Niet 100% waterdicht, maar het helpt. Duidelijke afspraken over hoe je mensen vervoert (is met name in Oost-Europese landen in de praktijk wat "makkelijker" dan wij gewend zijn en wensen, enz enz. zijn belangrijk. En ja, "de" markt is weliswaar vol, maar zoals overal kun je groeien als je dingen beter doet dan de rest :-) En nog belangrijker dan alles: ga niet te goedkoop reizen verkopen. Calculeer je salaris (ook als je er niet direct van hoeft te leven) en marketingkosten in, anders wordt het een kort avontuur. Je marge moet zodanig zijn dat de klant waar voor zijn geld heeft en jij er van kan leven. Succes!
  4. Tja als het niet omschreven wordt maar voor jou een reden is om niet te kopen snap ik ook niet waarom je niet gebeld hebt. vind dat ze het netjes oplossen.
  5. Dit soort dingen voelen altijd enorm onterecht, omdat je in een positie gedwongen wordt waarin je wel "iets" moet. Een korte, zakelijke en vooral niet inhoudelijke reactie zou moeten volstaan. Dan is het voor de meeste mensen wel duidelijk dat er meer speelt. Iets van: bedankt voor je feedback. Ik heb telefonisch met u de achterliggende redenen doorgenomen. Mocht een en ander nog steeds onduidelijk zijn, dan kunt u altijd contact met me opnemen. Als u wilt kan ik u natuurlijk ook bellen op een tijdstip dat u uitkomt. Net als met pesten: erboven staan, vooral geen inhoudelijke reactie plaatsen. Over het algemeen hebben dit soort mensen een beperkte spanningsboog en hebben ze over een paar weken weer mot met iemand anders waar dan de aandacht naartoe gaat. Laat in ieder geval zien dat je zakelijk en professioneel bent, dan weten de lezers van de recensies wel wat voor vlees ze in de kuip hebben.
  6. Pick your battles zou ik zeggen. Een werkgever die 75% vergoedt, promotie in het vooruitzicht stelt en als tegenprestatie twee jaar geen salaris verhoogt lijkt me zo op het oog geen slechte deal. Maar, denk dat dit topic wel gesloten gaat worden gezien het een werknemersvraag is
  7. ... maar ook niet om een binnenvaartschip. 8) Met de vriendelijke groeten van Nedzhibe Eigenlijk wel... voorkeur gaat uit naar een kleine klassieke binnenvaart schip waar mijn vrouw haar praktijk in de advocatuur kan uit oefenen en waar ik mijn naai atelier in kan vestigen. Wonen is niet de bedoeling maar als er ruimte voor is dan is het altijd handig om een latertje op de zaak comfortabel te maken.
  8. Leg het voor aan je lokale belastingkantoor per brief, dan weet je direct waar je aan toe bent?
  9. Promotie maken is toch zakelijk?
  10. Ik adverteer ook regelmatig op facebook, maar heb hier helemaal geen last van, op de enkele uitzondering na. Gebeurt het uitsluitend op jullie advertenties of ook op gewone posts?
  11. Jee.... De consensus op dit forum is dat we denken dat je geen gelijk hebt. Om dan je vraag te beantwoorden: Je kunt het altijd hogerop spelen. Collectief raden we je dit af in de voorgaande drie pagina's, maar gezien de overtuigdheid van het eigen gelijk is dat de enige optie. Als de andere partij niet op het volgens jou redelijke voorstel reageert, kun je een advocaat raadplegen. Die zal eerst een blafbrief maken naar alle waarschijnlijkheid (als je maar betaalt), daarna staat de weg open voor juridische stappen.
  12. Begin een tweede bedrijf. Je ziet dat veel ondernemers eigenlijk een soort serie-ondernemer zijn. Op die manier hoef je je niet volledig terug te trekken uit wat je nu doet (want inkomen is ook fijn), maar kun je, na een welverdiende vakantie en wellicht een paar inspiratie-gesprekken met iemand, een nieuw idee lanceren dat je wellicht ergens in je achterhoofd hebt. Bijkomend luxe-voordeel is ook nog eens dat je redelijk risico-vrij kunt starten omdat je al in je eigen inkomen kan voorzien.
  13. Ter aanvulling: wij vragen jaarlijks een kopie vd aansprakelijkheidsverzekering van de partijen waar we mee samenwerken.
  14. Op zijn minst: - Aansprakelijkheidsverzekering (bij voorkeur conform ANVR-voorwaarden) - Garantieregeling (wettelijk verplicht voor elke reisaanbieder, je bent als snel organisator als je via eigen naam producten aanbiedt. - Goede algemene voorwaarden, afspraken mbt annulering en betaling, aanbetalingen etc. Provisies kunnen uiteenlopen, maar voor aanbieders van een "activiteit" is 20% gangbaar, oplopend naarmate je meer volume doet. Natuurlijk kun je altijd gewoon vragen wat ze bereid zijn te betalen en hoe je dat vorm wilt geven. Je kunt je licht eens opsteken bij de vvkr, waar veel kleinschalige reisondernemingen vindbaar zijn, ook specifiek aanbieders van visreizen overigens, die je wellicht een beetje op weg kunnen helpen.

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept