• 0

offshore business convention

Heeft iemand ervaring met off-shore seminars? Deze zouden worden gehouden buiten de V.S., ter promotie van producten en diensten. Het gaat me niet om de zwarte schapen, ik heb ook een zoekmachien op de computer, en Ponzi intypen lukt ook nog. Alle informatie welkom!

 

Heeft er iemand ervaring met: wealthandself.com/html/panama.cfm ?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Herhaling in het Nederlands.

Off shore = buitengaats. Vermoed mag worden dat op deze locatie het klimaat goed is, en belastingen afwezig.

Seminar, business convention = een samenscholing van verscheidene personen die contanten hebben om te investeren, en bij gelegenheid van de samenscholing nuttige informatie ontvangen, vergeven, uitwisselen.

De onderneming -organiserend, deelnemend- bereikt een voorsprong door het maken van nieuwe combinaties, die zonder de samenscholing niet zouden hebben plaatsgevonden.

 

Blijkens uitvoerige recherche op het internet gaat het hier voornamelijk om mensen die dit eenmalig doen, en vervolgens het noorderzonscenario navolgen - geen interesse.

Het lijkt me een solide idee om mensen met elkaar in contact te brengen terwijl zij uit hun gebruikelijke omgeving met de routines die daarbij horen.

 

Navolgers van Charles Ponzi gebruiken deze methode - dat doet aan het idee niets af.

 

Vraag is: heeft iemand hiermee ervaring?

Link naar reactie
  • 0

 

Wat offshore is, weet ik al. En hetzelfde geldt voor seminars. Op zich is er niks mis met offshore. Nederland goldt lang als een belastingparadijs. Dat er mensen zijn die anderen geld uit de zakken kloppen met seminars op tropische eilanden is weer een heel andere kwestie. Niks voor dit forum. Slotje dus. ;)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 129 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.