• 0

Ondernemen op Curacao

Beste,

 

Samen met mijn vriendin zijn wij ons aan het oriënteren om te gaan ondernemen (horeca) op Curaçao.

 

Wij zijn momenteel een ondernemersplan aan het schrijven voor een

Eetcafé + verhuur app. op curaçao. Gericht op toerisme maar ook locals.

 

Waarom Curaçao? De laatste jaren is er een grote stijging te zien in de horeca en toerisme.

 

Wij willen graag in contact komen met mensen die ook in de oriënterende fase zitten om te gaan ondernemen op Curaçao of al ondernemer zijn op curacao.

 

 

Mailadres: fvrooij@didesign.nl

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste f,

 

Ofschoon ik me afvraag waarom je juist op Curacao wilt beginnen (ik ben 2 jr geleden op A, B en C geweest en C lijkt mij persoonlijk de minste van de drie om te wonen en ondernemen), hierbij een mogelijk contact.

 

Een aantal jaren geleden zijn een paar Hollanders op Curacao begonnen met een lokale versie van het gratis advertentieblad ViaVia. Ik weet niet of het bedrijf nog steeds van hen is, maar via de website www.viavia.net kun je hen proberen te benaderen met de vraag of ze hun ervaringen met het opzetten van een bedrijf op Curacao met jullie willen delen.

 

Succes ermee

 

Karen

 

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie
  • 0

Woon reeds 16 jaar op Curacao en ben ooit een importbedrijf opgestart. Echter mijn "roots" liggen in de horeca en ben daarom ook weer bezig om een horecabedrijf op te richten. Mocht ik jullie kunnen helpen met informatie of wat dan ook laat mij maar weten. I.i.g alvast veel succes.

 

Rob

Link naar reactie
  • 0

Rob,

 

In September zullen wij weer richting Curaçao gaan om informatie in te winnen bij de KVK. Ook gesprekken met makelaars zullen dan plaats vinden.

 

Gezien jij op Curaçao woont kan je misschien antwoorden op mijn vragen:

 

- In welk gebied heb je veel Horeca gelgenheden

- Welk gebied komen veel Locals en Toeristen eten (horeca)

- Waarvan houden Curacaoenaars van? (eten +drinken)

- Dan nog een vraag wat is eigenlijk de beste plek om een eetcafé te beginnen op Curaçao.

 

 

Jij bent momenteel je ook aan het orienteren om een Horeca gelegenheid te beginnen. In welke richting (cafe/bar/restaurant)

Waarom ben je in Curaçao gaan wonen?

 

Mijn emailadres: fvrooij@didesign.nl

 

Groet,

 

Frank

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 135 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.