Na maandenlange voorbereiding is de nieuwe website van mijn belangrijkste bedrijfsonderdeel sinds eind vorige week online.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Een nieuwe website gebouwd in WordPress op basis van 1 van mijn eigen thema's (met flink wat maatwerk).
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
De uitstraling van de oude website (nu nog even te vinden op /oud ter vergelijking) was wat verouderd en niet meer op het niveau van mijn voornaamste concurrenten.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Ik wilde vooral zorgen dat de site weer minimaal op hetzelfde niveau was als de sites van mijn concurrenten. Onderscheidende elementen zijn vooral de vele, duidelijke foto's en het feit dat onze all-in prijzen gewoon op de site staan.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Wat jullie van de site vinden. Is de uitstraling professioneel genoeg, hoe vinden jullie m ten opzichte van mijn concurrenten, zou je een aanvraag doen, is hij gebruiksvriendelijk, kom je geen bugs tegen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Bob de webbouwer
Bob de webbouwer
Omschrijving van je concept:
Na maandenlange voorbereiding is de nieuwe website van mijn belangrijkste bedrijfsonderdeel sinds eind vorige week online.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Een nieuwe website gebouwd in WordPress op basis van 1 van mijn eigen thema's (met flink wat maatwerk).
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
De uitstraling van de oude website (nu nog even te vinden op /oud ter vergelijking) was wat verouderd en niet meer op het niveau van mijn voornaamste concurrenten.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Ik wilde vooral zorgen dat de site weer minimaal op hetzelfde niveau was als de sites van mijn concurrenten. Onderscheidende elementen zijn vooral de vele, duidelijke foto's en het feit dat onze all-in prijzen gewoon op de site staan.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Wat jullie van de site vinden. Is de uitstraling professioneel genoeg, hoe vinden jullie m ten opzichte van mijn concurrenten, zou je een aanvraag doen, is hij gebruiksvriendelijk, kom je geen bugs tegen?
Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.
Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
57 antwoorden op deze vraag