Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast Edwinvdw
Beste lezers,
Ik zit al een tijdje in een slechte postitie met mijn onderneming, ik ben ook al een tijdje bezig met het vinden van een oplossing, ik heb ook wel wat dingen veranderd, in de vorm van dat ik part-time ondernemer ben geworden en in de vorm van verlagen van kosten, het probleem blijft echter dat ik wel opdrachten binnen krijg maar dat de huidige maandlasten door bestaande kredieten en incasso'sburo's mij steeds weer aan de grond brengen.
Door middel van telefonisch aquisitie wqeet ik wel opdrachten binnen te halen, maar werken onder deze druk is gewoon niet wenselijk.
Ik vroeg mij hierom af of een bbmkb krediet een oplossing zou kunnen bieden, de financieringsbehoefte zou dan 50.000 euro bedragen, dit is om alle bestaande schulden(schulden gemaakt voor de zaak) mee in te lossen en om weer met een verse start door te gaan.
Het probleem is echter dat mijn bank mijn rekeningen heeft geblokkeerd en niet te springen staat om te helpen en andere banken er eigenlijk hetzelfde over denken.
welke mogelijken zijn er nog ?