Ik heb een software-applicatie laten bouwen voor mijn bedrijfje door iemand in India. Hiertoe heb ik geen overeenkomst afgelosten. Alles is naar wens verlopen en nu werd dus per e-mail gevraagd het geld naar de betreffende rekening over te maken. Ik ontvang zodoende geen factuur en er wordt geen BTW geheven. Is dit een probleem voor de belastingdienst?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Badabigboom
Badabigboom
Ik heb een software-applicatie laten bouwen voor mijn bedrijfje door iemand in India. Hiertoe heb ik geen overeenkomst afgelosten. Alles is naar wens verlopen en nu werd dus per e-mail gevraagd het geld naar de betreffende rekening over te maken. Ik ontvang zodoende geen factuur en er wordt geen BTW geheven. Is dit een probleem voor de belastingdienst?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/5917-geen-factuur-gekregen-maar-e-mailtje/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag