Dit jaar probeer ik een positieve bijdrage te leveren aan de Zwarte Piet discussie. Dit als voortraject van de vlaggenwinkel die we na de feestdagen gaan opstarten. Door het ontwerpen van twee verschillende kindvriendelijke vlaggen (en dito zwaaivlaggetjes) met een vrolijke Zwarte Piet (donkerbruin vanwege grafische effect) en helder statement proberen we mensen uit te laten komen voor hun standpunt.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Informatie ingewonnen, kindvriendelijk ontwerp gemaakt, leverancier gezocht en laten produceren, micro webwinkel gemaakt, de shop gepromoot met de middelen die ik tot mijn beschikking heb (social media, marktplaats, seo)
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Erachter komen of ik voldoende ondernemersaspecten beheers om de vlaggenwinkel te runnen en zien wat ik in combinatie met mijn gezin aan kan wat betreft drukte en regelen.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Het is geen uniek concept voor zover ik weet.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Hoe vinden jullie de website in elkaar zitten, missen jullie iets?
Heb ik alles juridisch goed onderbouwd?
Komt de webshop betrouwbaar over?
Zouden jullie, hypothetisch, kopen in mijn shop?
Hoe zouden jullie deze producten optimaal promoten in zulke korte tijd?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
BusinessPiet
BusinessPiet
Omschrijving van je concept:
Dit jaar probeer ik een positieve bijdrage te leveren aan de Zwarte Piet discussie. Dit als voortraject van de vlaggenwinkel die we na de feestdagen gaan opstarten. Door het ontwerpen van twee verschillende kindvriendelijke vlaggen (en dito zwaaivlaggetjes) met een vrolijke Zwarte Piet (donkerbruin vanwege grafische effect) en helder statement proberen we mensen uit te laten komen voor hun standpunt.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Informatie ingewonnen, kindvriendelijk ontwerp gemaakt, leverancier gezocht en laten produceren, micro webwinkel gemaakt, de shop gepromoot met de middelen die ik tot mijn beschikking heb (social media, marktplaats, seo)
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Erachter komen of ik voldoende ondernemersaspecten beheers om de vlaggenwinkel te runnen en zien wat ik in combinatie met mijn gezin aan kan wat betreft drukte en regelen.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Het is geen uniek concept voor zover ik weet.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Hoe vinden jullie de website in elkaar zitten, missen jullie iets?
Heb ik alles juridisch goed onderbouwd?
Komt de webshop betrouwbaar over?
Zouden jullie, hypothetisch, kopen in mijn shop?
Hoe zouden jullie deze producten optimaal promoten in zulke korte tijd?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/59403-wat-vinden-jullie-van-mijn-zwarte-pieten-shopje/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag