Jordh Geplaatst: 22 juli 2005 Jordh 1 0 Geplaatst: 22 juli 2005 Hallo, Wij wilen graag een hotel kopen in spanje, omdat de financiering op alle vlakken willen bekijken wil ik ook eens praten met investeerders. Met de bank voor een hypotheek heb ik inmiddels als gesproken. nu is mijn vraag waar vind je potenciële investeerders. het hotel kost 2, 2milj en ik wil graag een investeerder zoeken die 1,3 milj kan investeren. wie o wie kan mij helpen potenciële investeerders te vinden? Link naar reactie
0 Hendrik M Geplaatst: 22 juli 2005 Hendrik M 81 0 Geplaatst: 22 juli 2005 Hallo, Wij wilen graag een hotel kopen in spanje, omdat de financiering op alle vlakken willen bekijken wil ik ook eens praten met investeerders. Met de bank voor een hypotheek heb ik inmiddels als gesproken. nu is mijn vraag waar vind je potenciële investeerders. het hotel kost 2, 2milj en ik wil graag een investeerder zoeken die 1,3 milj kan investeren. wie o wie kan mij helpen potenciële investeerders te vinden? Jordh, Je zou eens in de Quote Veture Capital gids kunnen zoeken naar informal investors die qua profiel bij jullie project zouden kunnen passen. Neem ook contact op met ABN AMRO Informal Investment Services. Hendrik Link naar reactie
0 Edo van Santen Geplaatst: 23 juli 2005 Edo van Santen 2,7k 1 112 Geplaatst: 23 juli 2005 alsmede MoneyMeetsIdeas (rabo) en de Nebib natuurlijk! succes en plezier! Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c) "Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!" Link naar reactie
Jordh
Jordh
Hallo,
Wij wilen graag een hotel kopen in spanje, omdat de financiering op alle vlakken willen bekijken wil ik ook eens praten met investeerders.
Met de bank voor een hypotheek heb ik inmiddels als gesproken.
nu is mijn vraag waar vind je potenciële investeerders.
het hotel kost 2, 2milj
en ik wil graag een investeerder zoeken die 1,3 milj kan investeren.
wie o wie kan mij helpen potenciële investeerders te vinden?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag