Niels28 Geplaatst: 9 augustus 2005 Niels28 64 2 Geplaatst: 9 augustus 2005 Hallo mede-ondernemers, Ik ben nieuw hier op het forum, dus ik zal me even voorstellen: Ik ben Niels, 28 jaar, en heb een eigen bedrijf sinds 3 jaar. Mijn bedrijf heet Dununba percussieworkshops en wij geven percussieworkshops aan bedrijven, scholen en particulieren. Tevens verzorgen wij djembelessen in Rotterdam en Zwijndrecht. Voor meer informatie kun je even op onze website kijken. Ik ben hier op dit forum gekomen om nieuwe contacten op te doen en ervaringen te delen en uit te wisselen. En om meer te leren over het ondernemerschap e.d. Groeten, Niels. Dununba percussieworkshops www.dununba.nl Barafoli - Afrikaanse percussieband www.barafoli.nl Link naar reactie
indira (eXistenz) Geplaatst: 9 augustus 2005 indira (eXistenz) 129 0 Geplaatst: 9 augustus 2005 hallo Niels, welkom op HL. Zie ook: crossmedialog Link naar reactie
Erik Duindam Geplaatst: 9 augustus 2005 Erik Duindam 515 2 Geplaatst: 9 augustus 2005 Welkom! Technisch innovator. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen