• 0

Toepassingen mobiele telefoon

Heeft een van jullie ervaring met mobiele toepassingen zoals i-mode, smsen, en wappen?

 

Ik heb namelijk een bedrijf dat content aanbiedt op het internet, met name gericht op autosport. Heb enkele internetsites met dagelijks nieuws, dat loopt goed. Ik heb echter interesse om mijn terrein te verbreden naar de mobiele telefoon, ik denk dat daar namelijk nog groeimogelijkheden liggen.

 

Ik heb dus de content maar nog niet de mogelijkheid om het op de mobiele telefoon aan te bieden. Nu zat ik zelf te denken aan een SMS-service waar mensen zich op kunnen abboneren. Deze zijn er al een aantal maar de kosten zijn vrij laag dus ik heb niet veel abbonee's nodig om al winst te kunnen maken. Mijn websites worden dagelijks door duizenden unieke bezoekers per dag bezocht, bij 17 abbonee's draai ik al break-even met mijn sms-service. Ik kan de service tegen een goede prijs aanbieden. Ik denk dat dat dus wel moet lukken.

 

Daarnaast hebben enkele bedrijven al interesse getoond om te adverteren in de nieuwe service. Ik weet niet of ik dat ga doen, maar het zou misschien interesant zijn als ik de service daardoor goedkoper zou kunnen maken en kwalitatief zou kunnen verbeteren.

 

Maar zijn er nog andere mogelijkheden? Wat mezelf wel interesant vind is toepassingen met foto's en dat soort dingen.

 

Verder kan ik weinig bedrijven vinden die dit soort zaken mogelijk maken. Ik heb smshosting.nl en multisms.nl gevonden waarvan smshosting.nl me wel interesant lijkt.

 

Hebben jullie misschien nog extra informatie, tips, of eigen ervaringen met betrekking tot dit onderwerp?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 232 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.