Ga naar inhoud
Geplaatst:

Gast Verwijderd account

Hallo iedereen,

Ik zou van de gelegenheid gebruik willen maken en me hierbij willen voorstellen.

Ik ben Johan, 27 jaar en inmiddels vele jaren werkzaam al beveiliger. Daarom is mijn droom ook om in de toekomst een eigen beveiligingsbedrijf te starten. Ook ben ik erg begaan met dieren en hierin dan een bedrijf starten kan ook een optie zijn (maar dit is nog te overwegen).

Ik zit nog totaal niet in het ondernemerswereldje en neem het me dan ook niet kwalijk als ik af en toe niet helemaal op jullie niveau kan komen.

Toch ben ik zeer enthousiast en eigenlijk zou ik liever gisteren dan morgen willen beginnen.

Ik heb mijn ondernemingsplan klaar en mij explotatiebegroting is ook opgesteld. Maar omdat ik momenteel nog niet kan beginnen en me wat beter wil oriënteren, ben ik lid geworden van dit forum.

Ik ben pas net lid, dus weet nog bijna niets over de werking van dit forum en bied mijn excuses dan ook aan als ik verkeerde berichten plaats (wat dus al is gebeurd). Vooral aan de moderators en administrators, want die moeten dat dan weer corrigeren.

Maar goed, nu jullie weten wie ik ben en mijn ambities kennen, ga ik beginnen met posten van berichten.

Groeten Johan

Featured Replies

Geplaatst:

nonex.nl

Welkom op het forum, je ondernemingsplan is al klaar, dus daar heb je geen vragen meer over neem ik aan.... enne, maak je niet druk over dat niveau: ondernemers zijn van allerlei allooi, zo ook hier!

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.