• 0

opvoeren bedrijfskosten

:o

 

Binnen enkele weken zal op ons prive-adres beveiliging worden aangelegd.

Ons bedrijf is in een ander pand gevestigd, maar de adminstratie wordt thuis gevoerd. Een kamer is ingericht als kantoor.

Kan ik de kosten van beveiliging voor een deel als bedrijfskosten opvoeren?

Alvast bedankt voor een reactie!

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

volgens mij accepteert de belastingdienst dat niet meer. een kantoorruimte thuis moet een eigen opgang hebben, eigen elektrameter etc en eigen toilet.

 

Wat je wellicht wel kan doen is de zaak een rekening te sturen voor verrichte administratieve diensten, bijvoorbeeld per verkoopfactuur of per mutatie, waarin je een opslag stopt voor dit soort zaken.

 

Succes!

 

 

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 198 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.