Ga naar inhoud

opvoeren bedrijfskosten

Geplaatst:

corrie

:o

 

Binnen enkele weken zal op ons prive-adres beveiliging worden aangelegd.

Ons bedrijf is in een ander pand gevestigd, maar de adminstratie wordt thuis gevoerd. Een kamer is ingericht als kantoor.

Kan ik de kosten van beveiliging voor een deel als bedrijfskosten opvoeren?

Alvast bedankt voor een reactie!

 

 

Featured Replies

Geplaatst:

Edo van Santen

volgens mij accepteert de belastingdienst dat niet meer. een kantoorruimte thuis moet een eigen opgang hebben, eigen elektrameter etc en eigen toilet.

 

Wat je wellicht wel kan doen is de zaak een rekening te sturen voor verrichte administratieve diensten, bijvoorbeeld per verkoopfactuur of per mutatie, waarin je een opslag stopt voor dit soort zaken.

 

Succes!

 

 

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Wijze oude man |Mentor | Pitcholoog (c)

Geplaatst:

Gast arrowman

Nee, dat kan niet. Dat je thuis de administratie voert wil natuurlijk niet zeggen dat allerlei privékosten die je thuis maakt opeens zakelijk worden.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.