Ik heb mijn geld terug ontvangen omdat ik mijn leverancier heb geannuleerd. Moet ik een document uitgeven voor de boekhouding? Bijvoorbeeld factuur? Dank je wel.
TRANSLATION
I received a refund because i made a cancellation to my supplier. Do I need to issue some document for bookkeeping? For example, invoice? Thank you.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mary ZZP Netherlands
Mary ZZP Netherlands
Ik heb mijn geld terug ontvangen omdat ik mijn leverancier heb geannuleerd. Moet ik een document uitgeven voor de boekhouding? Bijvoorbeeld factuur? Dank je wel.
TRANSLATION
I received a refund because i made a cancellation to my supplier. Do I need to issue some document for bookkeeping? For example, invoice? Thank you.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/67049-een-document-om-de-terugbetaling-te-bewijzen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag