• 0

Drive-in show opstarten

Ik ben samen met iemand anders bezig met het opzetten van een Drive-in show, deze drive-in show moet uiteraard bij de kvk en de belastingdienst ingeschreven\aangemeld worden.

 

Nu heb ik me o.a. laten vertellen dat je het beste in de kleine artiesten regeling ingeschreven kan zijn. Weet iemand of dit inderdaad zo is en wat dan de voor- en/of nadelen zijn ?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ben je al eens bij de KvK langs geweest? Die geven je namelijk best goed advies over dit soort zaken. Ook kan je zo'n starterspakket krijgen zodat je een handige checklist hebt.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Nee, dat wil ik morgen gaan doen. Maar voordat ik naar de KVK ga probeer ik eigenlijk wat meer informatie in te winnen.

 

Dus zonder dat je zelf ook maar iets gedaan hebt ga je hier maar vragen of iemand je het even uit kan leggen? Lijkt het je niet zinniger om eerst bij de kvk langs te gaan en mocht je dan nog vragen hebben ze hier te stellen??? De kvk is er voor dit soort vragen, je kunt daar (bijna) geen domme vraag stellen en ze worden er voor betaald. Op dit forum offeren vrijwilligers hun kostbare vrije tijd op om anderen te helpen. Mag jij gokken waar ik denk dat jij het stellen van je vraag het beste kan doen.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 90 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.