• 0

service design

 

 

Beste forum lezers,

 

Ik ben zelf erg geinteresseerd in service design, ontwerpen en implementeren van dienstverleningsconcepten.

 

Deze methode maakt het mogelijk om dienstverlening(sconcepten) visueel weer te geven vanuit het perspectief en de interactie van de verschillende betrokkenen, met name vanuit klantperspectief.

 

Service design laat alle stappen, acties van de klant zien in het proces van besluiten, verkrijgen, ‘consumeren’ en evalueren van de dienstverlening. Alle contactmomenten worden in beeld gebracht, vaak op een visuele, laagdrempelige manier.

 

Op deze wijze kan de dienstverlening sterk worden gericht op de betekenisvolle klantbeleving.

 

 

Ik ben op zoek naar personen, die inhoudelijk getriggerd zijn inzake dienstverleningsconcepten en mogelijk ook service design. Ik heb zelf een adviesbureau op dit terrein en ben tevens op zoek naar zakelijk partners.

 

Alle groeten,

Gertjan Verstoep

 

 

 

 

 

| Businesspreneur | diensteninnovatie

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    4 leden, 204 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.