• 0

App ontwikkeling

Dag,

 

Al een tijdje ben ik bezig met het uitwerken van een idee en het ontwikkelen van een app.

 

Het betreft een wallet voor financiering en verduidelijking van media en diensten. Er gaat nogal wat misinformatie rond, en zoals mensen weten hebben veel kranten en uitgevers het zwaar. Hier wil ik graag mee helpen. Iedereen is gebaat bij duidelijkheid, dit wil ik combineren met de mogelijkheid om kwaliteit content financieel te ondersteunen.

 

Niet als abonnement maar via vrij te besteden credits, zoals je bijvoorbeeld munten uit zou geven op een festival bij verschillende stalletjes. Een online valuta die met een druk op de knop gegeven kan worden en zonder de pagina te verlaten. Zo kunnen ze het ene moment een voetbal artikel bij NRC een kwartje of euro geven, en daarna een informatief of grappig youtube filmpje, dan een interessant wikipedia artikel etc.

 

Het opstellen van het kostenplaatje blijkt lastig. Van mijn bank is informatie over transactiekosten etc makkelijk verkrijgbaar, van Apple en Google is het niet makkelijk.

 

Heeft iemand verstand van deze sector (financial tech)? Ik zoek hulp voor wat ik denk dat een goed idee is met veel potentie. Momenteel ben ik alleen en het uitzoeken van dit alles is pittig.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 233 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.