[2022 oktober] In de spotlights: Patrick Keizer - Ketchup- en Tomatensausmaker

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

 

Ketchup Patrick Keizer_foto.jpg

 

Deelnemer Higherlevel.nl in de spotlights: 

Patrick Keizer is in 1968 geboren in Antwerpen, letterlijk en figuurlijk groot geworden in Rotterdam (Patrick heeft een lengte van 2 meter) en sinds 1999 woont hij in het Zeeuws-Vlaamse Graauw.

 

Van grafisch vormgever naar sauzenmaker
“In 2006 ben ik gestart met een bedrijf voor grafische vormgeving, denk daarbij aan het ontwerpen van logo’s, folders en websites. Maar ook het schrijven van teksten. Dat ging een hele tijd goed, totdat er rond 2012 een omslag kwam. In de loop van de tijd kwamen er steeds meer aanbieders van goedkoop drukwerk en logo’s kun je al voor vijf dollar laten maken door iemand in Azië. 

Dus moest ik een manier bedenken om potentiële opdrachtgevers te laten zien wat ik met mijn grafische vormgeving en communicatie- / marketingvaardigheden voor hen zou kunnen betekenen. Zo heb ik samen met mijn vrouw bedacht dat het bedenken van een merk het voorbeeld is waarin al die vaardigheden samenkomen. Bedenk daarbij dat ik koken leuk vind en vaak zelf mijn sausen maak en zo is de De Ketchupfabriek ontstaan.

In augustus 2013 heb ik mijn eerste ketchup gemaakt én verkocht en dat werd zo’n succes, weliswaar kleinschalig, maar dat past goed bij mij, dat ik sindsdien voltijds sauzenmaker ben. Wat in 2013 begon met het maken van een paar flessen ketchup is nu uitgegroeid naar een bedrijfje waarin ik drie soorten ketchup, Tomatensaus en Tomatenrelish maak. Omdat ik voedselverspilling tegen wil gaan gebruik ik voor al mijn sauzen tweede keus tomaten. Dat zijn tomaten die niet mooi en goed genoeg voor de supermarkt zijn.  Als ik die niet zou gebruiken worden die tomaten weggegooid.”

 

Higherlevel.nl een bron van informatie en kennis
“Per toeval ben ik in 2013 op Higherlevel.nl terechtgekomen, na een paar maanden meelezen heb ik me uiteindelijk aangemeld. Sindsdien probeer ik mensen op het forum te helpen door het beantwoorden van vragen op terreinen waar ik pretendeer verstand van te hebben. In 2013 was Higherlevel.nl meer een plek waar mensen online hun vragen konden stellen of praten over ondernemerschap. Nu is het nog meer, door allerhande samenwerkingen, een verzamelplaats van informatie geworden.  Ik bezoek de site dagelijks om even te kijken of er voor mij interessante berichten of vragen staan. Higherlevel.nl is voor mij niet zozeer een netwerk als wel een bron van informatie en kennis.”

 

Wie wil jij volgende keer in de Spotlight zetten?
“In 9 jaar dat ik actief ben op Higherlevel.nl heb ik al best wel veel actieve deelnemers zien komen en gaan.  Er is echter een deelnemer die nog steeds actief is en zelfs al jaren voordat ik mijn eerste stapjes op het forum zette actief was: Twabla. Aan hem wil ik vragen waar zijn gedrevenheid vandaan komt die maakt dat hij al die jaren actief op het forum is.”

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Op 30-9-2022 om 15:23, Mikky Vrolijk zei:

 

Ketchup Patrick Keizer_foto.jpg

 

Wie wil jij volgende keer in de Spotlight zetten?
“In 9 jaar dat ik actief ben op Higherlevel.nl heb ik al best wel veel actieve deelnemers zien komen en gaan.  Er is echter een deelnemer die nog steeds actief is en zelfs al jaren voordat ik mijn eerste stapjes op het forum zette actief was: Twabla. Aan hem wil ik vragen waar zijn gedrevenheid vandaan komt die maakt dat hij al die jaren actief op het forum is.”

 

Daar geef ik met alle genoegen een openhartig antwoord op. :winking-face:

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 102 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.