• 0

Pending Renewal bij Network Solutions

Als een .com domeinnaam door de houder niet wordt betaald komt deze in de status "pending renewal". Vervolgens gaat dit over in een "redemption period" waarna de domeinnaam weer vrij komt in de markt.

 

Nu was er een domeinnaam die wij wilden registreren die bij Network Solutions was geregistreerd en de status "pending renewal" had. Ik heb geïnformeerd bij deze organisatie hoe lang die status zou duren. Konden, of wilden ze niet zeggen. Opnieuw gemaild toen deze in "redemption period" stond, maar opnieuw konden/wilden ze niet zeggen wanneer de naam vrij kwam.

 

Ik had dus duidelijk gemaakt interesse te hebben en zij konden dus de domeinnaam aan een ander verkopen, maar nee geen actie van hun kant.

 

Van horen zeggen had ik begrepen dat het circa 30 dagen in redemption period kon bevinden. Dus ik heb elke dag naar de status gekeken, totdat ik ineens tot mijn grote verbazing zag dat een organisatie de domeinnaam had geregistreerd!

 

De domeinnaam bleek ook nog eens geregistreerd te zijn door deze partij; www.buydomains.com. En jawel hoor, de door ons gewenste domeinnaam was te koop, voor slechts $ 3.000,-.......

 

Is dit nou toeval, of zijn dit smerige "handjeklap" truucjes van Network Solutions? Iemand ervaring?

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik zal je eerlijk zeggen dat ik geen hoge pet op heb van dat forum. Heb er verschillende discussies gevolgd en zelf ook aan diverse deelgenomen, maar ik vind het niveau bedroevend. Het percentage scholieren met als bijbaan hosting ligt iets te hoog, met voorspelbare reacties tot gevolg.

 

Er zijn zeker capabele mensen aanwezig, maar ik weet dat er ook een aantal is dat hier komt en dan zie ik liever hier de reactie ;)

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 258 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.