Ik hou kantoor aan huis, daar werk ik voor mijn eigen onderneming. Een aparte etage, BG, dat bij de gemeente de bestemming heeft woonruimte/bedrijfsruimte.
Ik wil een werkplek in dit kantoor gaan verhuren aan een derde persoon.
Momenteel geef ik puur alleen de energie en elektriciteitskosten op bij mijn aangifte.
Als ik een werkplek ga verhuren aan derde zijn er dan verplichtingen mbt verandering van BOX 1 naar 3?
2e vraag:
Wij hebben een grote woning met een hoge WOZ waarde. 1/4 deel gebruik ik als kantoor.
1 werkplek verhuren doe ik tegen een laag tarief 200 Euros , daarbij de vraag of ik mij zelf niet in mijn portemonee tekort doe mocht de fiscale situatie wijzigen bij verhuur aan derden.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
KITVIX
KITVIX
Ik hou kantoor aan huis, daar werk ik voor mijn eigen onderneming. Een aparte etage, BG, dat bij de gemeente de bestemming heeft woonruimte/bedrijfsruimte.
Ik wil een werkplek in dit kantoor gaan verhuren aan een derde persoon.
Momenteel geef ik puur alleen de energie en elektriciteitskosten op bij mijn aangifte.
Als ik een werkplek ga verhuren aan derde zijn er dan verplichtingen mbt verandering van BOX 1 naar 3?
2e vraag:
Wij hebben een grote woning met een hoge WOZ waarde. 1/4 deel gebruik ik als kantoor.
1 werkplek verhuren doe ik tegen een laag tarief 200 Euros , daarbij de vraag of ik mij zelf niet in mijn portemonee tekort doe mocht de fiscale situatie wijzigen bij verhuur aan derden.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/74447-verhuur-kantoorruimte-werkplek-aan-derden-bij-kantoor-aan-huis-bestemming-bedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag