• 0

Paypal blokkade en 180 dagen geld vasthouden

Ik verkoop al meer dan een jaar via paypal en ik kreeg uit het niets op 14 mei een blokade nadat ze vroegen of ik de tracking nummers kon verstrekken wat ik automatisch altijd netjes koppel aan paypal en deze keer ook netjes naar hun toestuurde. Daarnaast kreeg ik ook andere vragen die ik direct netjes heb beantwoord. Na het beantwoorden van deze vraag kreeg ik uit het niets een mail dat mijn rekening was geblokeerd wegens hoog risico. Na deze email te hebben ontvangen heb ik direct contact opgenomen met paypal en middels een lange mail duidelijk aangetoond dat alle producten netjes waren geleverd en dat er geen problemen waren. Op deze mail krijg ik constant een standaard antwoord en het executive team heeft al meerdere keren naar gekeken zeggen ze, maar ik blijf constant de zelfde mail ontvangen met dat ze geen reden kunnen geven waarom mijn paypal rekening is geblokkeerd en dat dit hun laatste antwoord is. Het tweede wat er frustrerend is is dat elke paypal claim die iemand nu opent direct in voordeel van de klant wordt goedgekeurd en je dus niet in bezwaar kan gaan tegen deze claim wat normaal wel kan. Klanten ontvangen dus direct een gratis product zonder reden en ik moet ook nog voor elke automatisch goedgekeurde claim 24 euro kosten betalen. 

 

Normaal contact met paypal is niet echt mogelijk omdat ze bij hun standpunt blijven zonder reden te geven wat erg frustrerend is. Heeft iemand hier ervaring met paypal en misschien een oplossing?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Zelf ook flinke problemen gehad met Paypal. Vasthouden geld zonder reden en claims zonder onderzoek toekennen.

Ze hielden 8000 euro vast zonder een rede te kunnen geven.

Uiteindelijk via de chat functie verteld dat ik wanneer er niet binnen 5 werkdagen een oplossing was ik zelf naar hun vestiging in Amsterdam zou komen om het te bespreken. Dat willenz e schijnbaar neit want toen was het binnen 2 dagen geregeld.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 202 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.