tobias6

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

tobias6's trofeeën

  1. Ik verkoop al meer dan een jaar via paypal en ik kreeg uit het niets op 14 mei een blokade nadat ze vroegen of ik de tracking nummers kon verstrekken wat ik automatisch altijd netjes koppel aan paypal en deze keer ook netjes naar hun toestuurde. Daarnaast kreeg ik ook andere vragen die ik direct netjes heb beantwoord. Na het beantwoorden van deze vraag kreeg ik uit het niets een mail dat mijn rekening was geblokeerd wegens hoog risico. Na deze email te hebben ontvangen heb ik direct contact opgenomen met paypal en middels een lange mail duidelijk aangetoond dat alle producten netjes waren geleverd en dat er geen problemen waren. Op deze mail krijg ik constant een standaard antwoord en het executive team heeft al meerdere keren naar gekeken zeggen ze, maar ik blijf constant de zelfde mail ontvangen met dat ze geen reden kunnen geven waarom mijn paypal rekening is geblokkeerd en dat dit hun laatste antwoord is. Het tweede wat er frustrerend is is dat elke paypal claim die iemand nu opent direct in voordeel van de klant wordt goedgekeurd en je dus niet in bezwaar kan gaan tegen deze claim wat normaal wel kan. Klanten ontvangen dus direct een gratis product zonder reden en ik moet ook nog voor elke automatisch goedgekeurde claim 24 euro kosten betalen. Normaal contact met paypal is niet echt mogelijk omdat ze bij hun standpunt blijven zonder reden te geven wat erg frustrerend is. Heeft iemand hier ervaring met paypal en misschien een oplossing?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.