• 0

Elektronisch cliëntendossier (ECD) voor thuiszorgorganisatie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0
19 uur geleden, Thuiszorg JPV zei:

Goedendag, is er iemand bekend met de ECD's (Elektronische Cliënten Dossier) PUUR van E'care en Nedap ONS.

Welke van bovengenoemde twee ecd's zijn makkelijk en toegankelijk qua gebruik in de thuiszorg?

 

Veel ervaring met Nedap.  Aanrader!

 

Voordelen:

* Betaalbaar (bedrag per cliënt), per maand;

* Gebruiksvriendelijk en visueel goed ingericht;

* Prettige organisatie / accountmanager;

* Innoveren en verbeteren veel;

* Goede support & webcasts over updates;

* Fijne Apps/ondersteuning voor uitvoerende medewerkers;

* Nagenoeg alle partners waar wij mee samenwerken gebruiken het ook.

 

Nadelen:
* Je kunt tickets insturen bij problemen (reageren snel), maar voor echt advies of inhoudelijke ondersteuning sluit je een contract met een bussinespartner af (externe organisatie). Onze ervaring daarmee is prima, maar je betaald er wel voor.

 

 

Om welke vorm(en) van zorg gaat het?

Link naar reactie
  • 0

Goedemiddag,

 

Het gaat om Thuiszorg.

Bedankt voor uw punten! Ik heb ook een Webinar bijgewoond van PUUR E´care en wat u opnoemt hebben ze ook: dezelfde punten die u benoemd.

Bedrag per client per maand is daar goedkoper.

Voor inhoudelijke ondersteuning is daar alles gratis.

 

Ik heb  van beide een Webinar bijgewoond, maar vindt het voor nu een lastige keuze qua gebruiksvriendelijkheid.

Link naar reactie
  • 0
44 minuten geleden, Thuiszorg JPV zei:

Goedemiddag,

 

Het gaat om Thuiszorg.

Bedankt voor uw punten! Ik heb ook een Webinar bijgewoond van PUUR E´care en wat u opnoemt hebben ze ook: dezelfde punten die u benoemd.

Bedrag per client per maand is daar goedkoper.

Voor inhoudelijke ondersteuning is daar alles gratis.

 

Ik heb  van beide een Webinar bijgewoond, maar vindt het voor nu een lastige keuze qua gebruiksvriendelijkheid.

 

Dat begrijp ik, maar v&v, begeleiding, huishoudelijke ondersteuning of alles?

 

Nedap kent bijv. voor huishoudelijke hulp een gereduceerd tarief, omdat je maar een deel van het systeem gebruikt (andere planning, rapportage etc.)

 

Wat betaal je bij PUUR per cliënt als ik het vragen mag?

 

Ik ken het PUUR alleen van naam, maar vind de lay out drukker dan die van Nedap.

Onrustiger.

 

Maar zo heeft iedereen zn voorkeur

 

Link naar reactie
  • 0

We verlenen persoonlijke verzorging, persoonlijke verpleging, persoonlijke begeleiding en pgb.

 

Bij PUUR betaal je rond de 5 euro per client en bij Nedap rond de 8 euro dacht ik.

 

Voor nu lastig, maar ik  hoor nu meerdere mensen over Nedap, omdat die ook de bekendste zijn voor nu. Voor nu nog geen mensen gehoord die met Puur hebben gewerkt. Ik denk dat ik dan de organisaties moet aanschrijven die bij hen zijn aangesloten

Link naar reactie
  • 0
Op 13-10-2023 om 14:40, Thuiszorg JPV zei:

We verlenen persoonlijke verzorging, persoonlijke verpleging, persoonlijke begeleiding en pgb.

 

Bij PUUR betaal je rond de 5 euro per client en bij Nedap rond de 8 euro dacht ik.

 

Voor nu lastig, maar ik  hoor nu meerdere mensen over Nedap, omdat die ook de bekendste zijn voor nu. Voor nu nog geen mensen gehoord die met Puur hebben gewerkt. Ik denk dat ik dan de organisaties moet aanschrijven die bij hen zijn aangesloten

 

Oké, het zal deels afhankelijk zijn van je grootte/ hoelang je klant bent vermoed ik.

Wij zitten iets lager met Nedap, maar wel in die richting.

 

Ja, dat heb je goed. Wij hebben destijds aan Nedap gevraagd of we contact mochten met twee klanten om te vragen naar hun ervaringen. Je krijgt dan uiteraard tevreden klanten te spreken, maar met de juiste vragen krijg je wel meer inzichten.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 163 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.