• 0

Groei eenmanszaak door co-ownership of samenwerking?

Ik ben eigenaar van een online platform dat een flink bereik (NL/BE) heeft onder de doelgroep. Ik ben (sinds vorig jaar, na overname) de enige eigenaar. Hiervoor circa 15 jaar gewerkt in loondienst (en even als ZZP-er gewerkt) als online marketeer. Mijn online platform bracht het afgelopen jaar nog niet de gewenste winst en ik voorzie een dalende bereidheid te betalen voor mijn huidige aanbod.

 

Genoeg ideeën om het aanbod te tweaken en nieuwe verdienmodellen aan te boren, maar ik krijg steeds meer moeite het alleen te moeten doen. Ik krijg al gratis advies (o.a. via Ondernemersklankbord) maar het komt neer op te weinig uren in mijn dagen en nog geen geld om werk te kunnen uitbesteden.

 

Ik wil wel een investeerder, zonder mijn onafhankelijkheid/beslissingsrecht over de koers van mijn bedrijf op te geven.

Ik zie mogelijkheden in samenwerken: bijvoorbeeld met een mede-eigenaar die er eigen uren insteekt voor de helft van de omzet. Of een samenwerking met een gevestigde organisatie, die mij in dienst neemt en mij manager maakt van het dan ingelijfde onderdeel.

 

Voordat ik besluit die weg van samenwerking in te slaan: welk stappenplan zouden jullie voor je zien?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Eerste stap is alles op papier zetten, je nieuwe ideeën, wat de investering daar voor is, wat het rendement is, welke werkzaamheden je zelf goed en bent en welke je wilt uitbesteden, kosten baten analyse, etc.

Als je een investeerder zoekt is dit nodig, maar aan de hand van je schrijven kun je ook beter de goede partijen vinden om werk uit te besteden.

Als je zelf goed bent in marketing dan ga jij dat doen, andere partij doet de ict, andere partij de inhoud van het platform, etc.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 126 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.