Ik ben opzoek naar een voorraadbeheer programma. Eentje waarmee ik:
-Barcodes maken/printen/scannen kan
-zelf mutaties bij kan houden
-liefst een koppeling met SnelStart maar is geen pre
Ik werk zelf in SnelStart en er lijken zo veel mogelijkheden te zijn. Alle producten (kleren) hebben al een barcode maar ik wil ze voorzien van een eigen barcode voor het beter inzichtelijk krijgen van de voorraad en de moeite te verlichten tijdens het tellen van producten.
Hebben jullie advies? Heb ik een scanner en printer nodig of kan ik mijn telefoon met mijn reguliere printer gebruiken?
Er zijn zoveel opties, de prijzen lopen ook ver uiteen. Ik probeer nu de Silvasoft demo op mijn telefoon maar ik zie nu al geen optie om eigen barcodes aan te maken.
Met vriendelijke groet,
Roel
aangepast door Norbert Bakker Titel aangepast voor de leesbaarheid en vindbaarheid
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Noetsmierkeps
Noetsmierkeps
Dag Higher Level,
Ik ben opzoek naar een voorraadbeheer programma. Eentje waarmee ik:
-Barcodes maken/printen/scannen kan
-zelf mutaties bij kan houden
-liefst een koppeling met SnelStart maar is geen pre
Ik werk zelf in SnelStart en er lijken zo veel mogelijkheden te zijn. Alle producten (kleren) hebben al een barcode maar ik wil ze voorzien van een eigen barcode voor het beter inzichtelijk krijgen van de voorraad en de moeite te verlichten tijdens het tellen van producten.
Hebben jullie advies? Heb ik een scanner en printer nodig of kan ik mijn telefoon met mijn reguliere printer gebruiken?
Er zijn zoveel opties, de prijzen lopen ook ver uiteen. Ik probeer nu de Silvasoft demo op mijn telefoon maar ik zie nu al geen optie om eigen barcodes aan te maken.
Met vriendelijke groet,
Roel
Titel aangepast voor de leesbaarheid en vindbaarheid
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/76341-advies-nodig-over-voorraad-beheer-programma/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag