Ik heb even een aantal vragen m.b.t. het boeken van aanmaningskosten.
Stel ik heb in 2005 een factuur voor 100 euro verzonden. In 2006 is deze nog steeds niet betaald. Dus moet de klant in 2006 10 euro aanmaningskosten betalen. Hoe kan ik dit dan boeken?
Stel ik heb in 2005 een factuur verstuurd met 10 euro aanmaningkosten. In 2006 besluit ik echter de aanmaningskosten te laten vervallen (vanwege de relatie met de klant), hoe kan ik dit dan boeken?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
J.Meerding
J.Meerding
Hoi,
Ik heb even een aantal vragen m.b.t. het boeken van aanmaningskosten.
Stel ik heb in 2005 een factuur voor 100 euro verzonden. In 2006 is deze nog steeds niet betaald. Dus moet de klant in 2006 10 euro aanmaningskosten betalen. Hoe kan ik dit dan boeken?
Stel ik heb in 2005 een factuur verstuurd met 10 euro aanmaningkosten. In 2006 besluit ik echter de aanmaningskosten te laten vervallen (vanwege de relatie met de klant), hoe kan ik dit dan boeken?
Iedereen alvast bedankt voor de reacties!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/7725-aanmaningskosten-boeken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag