Allereerst de beste wensen voor iedereen. Dat het een mooi maar bovenal gezond jaar mag zijn.
Ik heb een vraag met betrekking tot BTW-aangiftes.
In Q1 2023 en Q1 2024 heb ik een fout in de aangiftes gemaakt. Te weinig aangegeven. Voor 2023 betreft het 785 euro. Voor 2024 810 euro. Deze moeten natuurlijk gecorrigeerd worden. Hoe kan ik dit het beste corrigeren?
Ik lees dat een suppletie nodig is bij een totaalbedrag > 1.000 euro. Het is mij alleen niet duidelijk of dit per jaar geldt of niet.
Voor Q1 2024 kan ik dit corrigeren in de Q4 2024.
Kan ik het beste een suppletie indienen voor 2023 en corrigeren Q1 2024 in aangifte
of
suppletie indienen voor zowel 2023 en 2024?
Moet ik daarbij ook de JC2023 aanpassen / corrigeren? Of kan ik dit opnemen in de JC2024?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
patmaniak
patmaniak
Allereerst de beste wensen voor iedereen. Dat het een mooi maar bovenal gezond jaar mag zijn.
Ik heb een vraag met betrekking tot BTW-aangiftes.
In Q1 2023 en Q1 2024 heb ik een fout in de aangiftes gemaakt. Te weinig aangegeven. Voor 2023 betreft het 785 euro. Voor 2024 810 euro. Deze moeten natuurlijk gecorrigeerd worden. Hoe kan ik dit het beste corrigeren?
Ik lees dat een suppletie nodig is bij een totaalbedrag > 1.000 euro. Het is mij alleen niet duidelijk of dit per jaar geldt of niet.
Voor Q1 2024 kan ik dit corrigeren in de Q4 2024.
Kan ik het beste een suppletie indienen voor 2023 en corrigeren Q1 2024 in aangifte
of
suppletie indienen voor zowel 2023 en 2024?
Moet ik daarbij ook de JC2023 aanpassen / corrigeren? Of kan ik dit opnemen in de JC2024?
Alvast dank voor de genome moeite.
toevoeging
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/77283-foutieve-btw-aangifte-corrigeren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
0 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen