• 0

Navraag over Van der Hoop Bank

Ik zoek alle (geheime) informatie die gewisseld moet zijn tussen de Nederlandse Bank en Van der Hoop Bank gedurende 2005 (in ieder geval voorafgaande aan het faillissement van Van der Hoop in december 2005).

 

Weet iemand iets van (geheime) afspraken met / tussen DNB, met / tussen Van der Hoop, met / tussen andere partijen? Memo's? Rapporten? Emails? Notities? Geheime deals en afspraken?

 

Alle info is welkom!

 

Indien gewenst kan ik mijn prive-emailadres geven zodat infomatie buiten dit forum om doorgegeven kan worden. Vanzelfsprekend zal alle informatie vetrouwelijk behandeld worden.

 

Een van de gedupeerden van Van der Hoop

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Er zouden zich diverse situaties kunnen voordoen dat belanghebbenden info hebben die ze kwijt willen. Te denken valt aan:

 

- Gedupeerde beleggers die info c.q. contacten hadden bij Van Hoop Bank of DNB

- Een ontslagen medewerker van Van der Hoop (of van De Nederlandse Bank..) die als klokkenluider wil fungeren

- Mensen bij Van der Hoop die in een positie zitten dat ze zelf info hebben EN tegelijk veel verloren hebben maar dat zelf (vanwege hun positie) niet kunnen openbaren (gevallen bekend)

- Mensen die EN over info beschikken en tegelijk rechtvaardigheidsgevoel bezitten (ik geef toe: een uitstervend ras...)

- ETC. ETC

 

Gelet op het feit dat SOBI/ Pieter Lakeman al aangeeft dat DNB paulianeus gehandeld heeft, kan er wellicht nog meer boven tafel komen...

 

Daarnaast is andere info aangaande het handelen van DNB m.b.t. Van der Hoop ook welkom.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 205 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.