• 0

De pilot van EZ voor een bedrijvenloket heeft (naar onze mening) een hele handige "tool" opgeleverd voor ondernemers. Alle vragen over wet en regelgeving werden door de KvK en de Belastingdienst beantwoord. Je kom een onderwerp kiezen en je kreeg meteen de 5 meestgestelde vragen over dat onderwerp te zien. En de antwoorden waren altijd correct.

Als HigerLevel hebben we veel naar het bedrijvenloket verwezen. Persoonlijk heb ik ook op bijna al mijn site een verwijzing naar het bedrijvenloketen aan de telefoon wijs ik mensen er dagelijks op.

Het bedrijvenloket was dus een succes :D

Is dat belangrijk? Klaarblijkelijk niet. Het heeft EZ behaagd de plug uit de pilot te trekken en het Bedrijvenloket om te toveren tot een of andere prutsportal, die op geen enkele vraag antwoord geeft en alleen maar doorververwijst naar allemaal andere prutsportals van de overheid. Wat een afgang zeg. De profileringsbehoefte van sommige ambtenaren (de goede niet te na gesproken) neemt hier weer bizarre vormen aan.

Anyway, www.bedrijvenloket.nl helpt je niet verder. Voor wetweetjes (het oude bedrijvenloket, dat nu alleen door de KvK onderhouden wordt) staat op http://wetwijzer.kvk.nl/Bedrijvenloket/regionalisering/fullscreen/start.asp

ZOEK DE VERSCHILLEN :o

Veel plezier

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8072-het-bedrijvenloket-weer-om-zeep-geholpen/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

• 0

Waren vast weer wat ambenaren met tijd over die vonden dat het bedrijvenloket veel te efficient was ???

Maar geen nood, er wordt vast wel een stuurgroep opgericht die een commissie aanbeveelt om te gaan kijken of er misschien een herstructurering van de taken van het bedrijvenloket kan plaatsvinden ;D

• 0

Je zou het wel denken he.. efficiente zaken als een bedrijvenloket zijn natuurlijk wel een bedreiging voor de baantjes van een paar ambtenaren die liever doorkeuvelen in platforms en koffiegroepjes.

Zet ze dan maar op wachtgeld - heb je geen kostenbesparig, maar in ieder geval wel een beetje service voor de mensen die het nodig hebben ;p

• 0

Hmm, het ziet er naar uit dat het bedrijvenloket weer " back on track" is. Zo te zien houdt het zich nadrukkelijk bezig met regelgeving. Een goede zaak. Maakt de zaak een stuk overzichtelijker.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar