MartinDupuis

Moderator
  • Aantal berichten

    1085
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Almere
  • Telefoonnummer
    06-37195566
  • Branche
    ICT/ internet

MartinDupuis's trofeeën

  1. Weer een kans misgelopen om miljonair te worden...
  2. Lieve Mik, wat ga je gemist worden. Vooral in de beginjaren van HL hadden we veel contact met elkaar en zagen we elkaar op de borrels en de HL Events. Altijd mocht ik Nicky, mijn vriendin, van je meenemen want hoe meer zielen hoe meer vreugd. Je leeft voort in de vele mooie herinneringen die ik aan je heb. Rust zacht mooi mens.
  3. Ik lees dit nu pas, wat een gemis. Ik ken Ben al vanaf de begintijd van HL en we hebben behoorlijk wat borrels samen gedaan op de live HL momenten vroegah. Ben was echt een heel zachtaardig persoon zonder oordelen. Rust zacht.
  4. Jeetje, 20 jaar alweer! Dat is zeker wel een feestje waard. Wat vliegt de tijd Mikky, en wat een toffe nieuwe opmaak van het forum. Op naar de volgende 20!
  5. Sinds gisteren (1-7-2021) bestaat het Bel-me-niet-register niet meer. Dit is vervangen door een opt-in regeling, dus je mag sowieso niet meer koud bellen om iets te verkopen naar iemand behalve als deze toestemming heeft gegeven om gebeld te worden. En de bewijslast van die toestemming ligt bij de beller. Dit geldt dan weer niet voor BV's en NV's maar alleen voor natuurlijke personen en daarbij dus ook voor eenmanszaken en VOF's.
  6. 7 & 8 juli om precies te zijn in de Jaarbeurs in Utrecht. Toegang is ook nog eens gratis. https://www.webwinkelvakdagen.nl/nl
  7. Ja, dat is een beetje kip/ei natuurlijk. Het aantal partners is gestegen van 23K vorig jaar naar 46K dit jaar. Dan is het natuurlijk ook aannemelijk dat het aantal producten fors stijgt en het procentuele deel wat naar partners gaat groter zal worden. Maar het is/was ook de filosofie van het bedrijf om het aantal partners fors te laten stijgen en die belangrijk te maken. Welke er eerst was? Ik denk de filosofie, maar ik snap dat je als je de cijfers nu ziet dat ook anders kunt invullen. Die bron dat ben ik zelf.
  8. Ik sluit me volledig aan bij wat @Norbert Bakker zegt. Buiten dat lijkt het mij dat de manier waarop je klanten gaat werven al de revue heeft gepasseerd toen je je ondernemingsplan aan het maken was? Mocht je toen alleen hebben ingezet op telefonische acquisitie dan heb je nu nog 3 weken om heel rap andere creatieve manieren te gaan bedenken. Succes! Groet, Martin
  9. Het kan heel toevallig zijn, maar de winkel bol.com kan echt niet bij de platformdata. Het klopt wel dat partners steeds meer de verkoop gaan overnemen van de winkel zelf, vorig jaar werd al meer dan 60% van de omzet door plazapartners gedaan en in de toekomst zal dat wel boven de 70% uit gaan komen. Dus die Huub heeft wel een punt.
  10. Outbound gaan bellen lijkt me vrij zinloos met de nieuwe telecommunicatiewet die per 1-7 ingaat. Dan zijn we ook eindelijk verlost van al die energieboeren en andere ellende, mits je niet per ongeluk toch toestemming gaat geven bij een of andere vage winactie. Enige wat je outbound dus nog kan gaan doen is gekwalificeerde leads bellen die opt-in hebben aangegeven gebeld te willen worden, maar ik vraag me inderdaad af wat dan je USP gaat zijn als zoveelste callcenter? Op prijs ga je het niet winnen van de grotere jongens, dus hoe ga je jezelf onderscheiden? Ben benieuwd naar je plannen. Groet, Martin
  11. Even als toelichting, neem dit niet te lichtvaardig. Ik heb jarenlang een outdoor evenementenbedrijf gehad en ik ken helaas uit die tijd uit de praktijk een geval van overlijden bij een buitensport event, dit is echt in mijn ogen een must om te hebben voor je iets gaan doen met klanten. Dus laat je goed voorlichten en zoek de mogelijkheden uit. Norbert heeft je al een goede richting op gewezen. Groet, Martin
  12. Daar zal je misschien gelijk in hebben, maar ik werk nou net bij een bedrijf dat wel volgens de regels werkt en voor ons zou dit echt grote impact hebben op het werk. En we kunnen het ons publicitair ook niet veroorloven denk ik om bij een van die bedrijven te horen die er dan op gepakt gaat worden. Ik weet zeker dat we dan als voorbeeld gesteld worden voor de rest.
  13. Ik herken dit helemaal niet wat je schrijft? Ik heb zelf ook nog een negatieve BKR registratie achter mijn naam na een faillissement en daarna SHV traject met uiteindelijk een schone lei. Maar ik heb geen enkel probleem gehad bij het inschrijven van een nieuw bedrijf bij de KvK (eenmanszaak) en het daarna openen van een zakelijke rekening bij de SNS bank. Groet, Martin
  14. Dus dat zou betekenen dat je alleen nog bestaande klanten mag bellen, en geen acquisitie meer mag doen via cold calling? Of houd het in dat je alleen geen acquisitie mag doen bij de mensen die in het BMNR staan ingeschreven? Dat laatste hoop ik, want er zijn ook nog heel veel goedwillende partijen die wel de regels naleven die hier anders de dupe van worden. ( En ja, dan heb ik het over mijn cluppie)
  15. Ik heb in mijn vorige baan een antecedentenonderzoek gekregen door een bekend bureau waarbij de uitkomst was dat er geen faillissement was in de afgelopen 5 jaar. Dat zou dan in mijn ogen de termijn moeten zijn waarbij ze terugkijken of je te maken hebt gehad met een faillissement. Maar in jouw geval is het een specifieke vraag of dat ooit gebeurt is in je leven. Dat is een ander verhaal natuurlijk, maar ik ga er vanuit dat als je het verder uit mag leggen dit geen probleem is. Hoop dat dat je verder helpt. Groet, Martin
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.