kan geen nieuw bericht plaatsen bij vraag en aanbod

Aanbevolen berichten

Hoewel ik de vraag al eerder heb gesteld is deze nog steeds niet opgelost.

Een paar weken geleden heb ik mij aangemeld maar tot op heden kan ik nog steeds geen nieuw bericht plaatsen op vraag en aanbod daar bij mij de "knop" nieuw bericht niet aanwezig is op de pagina vraag en aanbod.

Als ik inlog onder de naam van een kennis van mij op mijn eigen systeem dan kan het wel.

Bij wie moet ik zijn om dit probleem op te lossen.

Er ziiten een hoop ICT'ers binnen HL, zouden die er eens naar willen kijken?

Het lijkt me nog steeds niet de bedoeling dat ik alleen op een andere n aam een nieuw bericht kan en mag plaatsen.

Als laatste nog een extra opmerking. Ik heb mezelf zelfs al onder een andere naam aangemeld en de oude natuurlijk gewist maar ook hier doet het probleem zich voor.

 

Gaarne hulp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

gr. Draak

Link naar reactie

Hoewel ik de vraag al eerder heb gesteld is deze nog steeds niet opgelost.

Een paar weken geleden heb ik mij aangemeld maar tot op heden kan ik nog steeds geen nieuw bericht plaatsen op vraag en aanbod daar bij mij de "knop" nieuw bericht niet aanwezig is op de pagina vraag en aanbod.

Als ik inlog onder de naam van een kennis van mij op mijn eigen systeem dan kan het wel.

Bij wie moet ik zijn om dit probleem op te lossen.

Er ziiten een hoop ICT'ers binnen HL, zouden die er eens naar willen kijken?

Het lijkt me nog steeds niet de bedoeling dat ik alleen op een andere n aam een nieuw bericht kan en mag plaatsen.

Als laatste nog een extra opmerking. Ik heb mezelf zelfs al onder een andere naam aangemeld en de oude natuurlijk gewist maar ook hier doet het probleem zich voor.

 

Gaarne hulp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

gr. Draak

 

Ik heb weliswaar geen ict achtergrond maar kan jouw "probleem" eenvoudig oplossen.

Het vraag en aanbod gedeelte word pas geactiveerd als mensen meer dan 5 inhoudelijke posts geplaats hebben.

Dit is enige tijd geleden ingesteld omdat er een groot aantal bezoekers alleen naar HL kwam om hun diensten via vraag en aanbod aan te bieden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 115 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.