• 0

Enige tijd geleden ben ik een website begonnen voor de professionele inkoper. Hierbij moet je denken aan links naar bedrijven, produkten, diensten, tips enz. Ik zou echter graag advies ontvangen van andere ondernemers wat er aan mijn site ontbreekt. Wat is handig en wat niet ?

Welke categorieen zou ik moeten toevoegen ?

Als je met goede tips komt ben ik uiteraard bereid om gratis een link naar jouw bedrijf toe te voegen ( mits het een beetje binnen mijn doelgroep past natuurlijk )

Bij voorbaat dank,

Mike

www.buyernetwork.nl

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8217-advies-gevraagd-over-inhoud-website/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

• 0

Beste Mike,

Je "startscherm" is overbodig, of je moet ervoor zorgen dat het pijltje verandert in een handje, wanneer je over het logo gaat met de muis.

Voor mij was het niet direct duidelijk dat erop geklikt kon worden.

I.p.v. het emailadres (linksboven) kun je kiezen voor een invoerveld, niet iedereen maakt gebruik van Outlook.

Inhoudelijk heb ik er niet naar gekeken.

Succes!

Eelco

De nieuwe Nederlandse Clickbank : www.paypro.nl

sms-marketing toepassen in jouw organisatie? www.smsdistrict.nl

e-mailmarketing toepassen? Verstuur gratis nieuwsbrieven via www.enormail.nl

eBay PowerSeller worden? www.powerseller.nl

• 0

Enige tijd geleden ben ik een website begonnen voor de professionele inkoper. Hierbij moet je denken aan links naar bedrijven, produkten, diensten, tips enz. Ik zou echter graag advies ontvangen van andere ondernemers wat er aan mijn site ontbreekt. Wat is handig en wat niet ?

Welke categorieen zou ik moeten toevoegen ?

Als je met goede tips komt ben ik uiteraard bereid om gratis een link naar jouw bedrijf toe te voegen ( mits het een beetje binnen mijn doelgroep past natuurlijk )

Bij voorbaat dank,

Mike

www.buyernetwork.nl

Om te beginnen stap af van frames en gebruik bijvoorbeeld PHP ipv html (ziet er professioneler uit). Geef je pagina een titel. Zo zie ik bijvoorbeeld ook niet waar men connectiviteit in kan kopen voor een website (toch steeds belangrijker aan het worden). Daarnaast kun je elke pagina misschien een achtergrond geven.

Met vriendelijke groet,

Mark Scholten

• 0

Mike,

Naast de reeds door anderen aan jou gegeven opmaakadviezen, denk ik dat het voor het succes van jouw site erg belangrijk is na te gaan hoe je je wilt en kunt onderscheiden. Zoals de website nu is, is het weinig meer dan een gewone, en vooralsnog mager gevulde, portalsite.

Waarom zou de inkoper via jouw site wat doen i.p.v. van zelf even via google te zoeken?

Probeer er bijv. voor te zorgen dat je alleen bedrijven in jouw register opneemt die aan bepaalde (door jou op de site duidelijk te communiceren) kwaliteitscrieria voldoen.

Of je kunt je bijvoorbeeld ook beperken tot bedrijven die een "altijd de goedkoopste" garantie bieden.

Enz.

Succes.

ID

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar