Nieuwe Garde haalt de Pecha Kucha naar Groningen. Overgewaaid uit Japan. Het is een avond waarin een aantal volledig ongerelateerde mensen zichzelf presenteren door middel van 20 slides en 20 seconde per slide.
Die presentaties kunnen overal over gaan: kledingontwerpen, vakantiefoto's, een project waar je hulp bij nodig hebt. Open podium voor de visueel ingestelden dus. Geef je dus op voor één van de slots op de Pecha Kucha avond en lees alvast het artikel van Mark Hoekstra op Bright.nl: japanse pecha kucha verovert creatieve wereld De avond vindt plaats op 16 maart. Aanvang waarschijnlijk 20:00. In de Remonstrantse Kerk aan de Coehoornsingel 14. Deze is pas verbouwd en wordt pas in April officieel opgeleverd. Maar een sneak peek kun je dus alvast nemen tijdens de Nieuwe Garde Pecha Kucha avond.
Ik sta op het prgoramma ;D : dus als je in 6 minuten en 40 seconden wilt zien waarom eco-design niets met geitenwollen sokken te maken heeft, maar wel heel sexy is, dan zie ik je de 16 in Groningen!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
nonex.nl
Ik sta op het prgoramma ;D : dus als je in 6 minuten en 40 seconden wilt zien waarom eco-design niets met geitenwollen sokken te maken heeft, maar wel heel sexy is, dan zie ik je de 16 in Groningen!