Persoon Geplaatst: 30 oktober 2002 Persoon 1,4k 2 Geplaatst: 30 oktober 2002 Gaan er nog mensen naar de startersbeurs in de Darling Market in Rijswijk a.s. zaterdag? Bij mij staat het wel op de planning! Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is! Link naar reactie
zrski Geplaatst: 31 oktober 2002 zrski 4,5k 26 Geplaatst: 31 oktober 2002 Ik zal er niet zijn, maareh schroom niet om de microfoon over te nemen en mensen van higherlevel op de hoogte te stellen (voor de kneepjes van deze actie moet je even met Evert Lemmens contact opnemen ;) ). HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
Persoon Geplaatst: 4 november 2002 Auteur Persoon 1,4k 2 Geplaatst: 4 november 2002 De start van de beurs was een beetje chaotisch (samen met de neuzelbeurs), maar ben er toch wel een aantal leuke dingen tegengekomen (niet oop de neuzelbeurs :P ) Het belangrijkste vond ik wel een bedrijf wat veel zag in een samenwerking. Al met al een geslaagd dagje! :D Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is! Link naar reactie
Aanbevolen berichten