Wil mijn eigen boekhouding toch gaan voeren, waarna iemand het intern overneemt. Wil het wel zelf opzetten, zodat ik ook weet van de hoed en de rand. De kennis (studietijd) is echter aan verversing toe! Waar vind ik een simpele handleiding om mijn geheugen weer op te frissen. Natuurlijk een boek kopen, maar misschien weet iemand of dit direct op het intertnet te vinden is?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MD
MD
Wil mijn eigen boekhouding toch gaan voeren, waarna iemand het intern overneemt. Wil het wel zelf opzetten, zodat ik ook weet van de hoed en de rand. De kennis (studietijd) is echter aan verversing toe! Waar vind ik een simpele handleiding om mijn geheugen weer op te frissen. Natuurlijk een boek kopen, maar misschien weet iemand of dit direct op het intertnet te vinden is?
Bedankt,
Maarten.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8368-handleiding-boekhouden/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag