• 0

Perfecte visitekaartjes???

Aanbevolen berichten

  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik vind hem mooi, fris en fruitig en stemt mij dus vrolijk. Dat is wel belangrijk bij hosting toch !!!

 

Bydewee ... hoezo veranderd wit in zwart. Bedoel je hiermee de achtergrond kleur? Heb nog niet zo lang geleden een rapport gelezen dat bezoekers op sites het liefst een witte/grijze/vaal gele achtergrond hebben. Waarom? Omdat men dat gewend is .... opgegroeid en opgevoed met boeken, magazines en kranten op witte bladen met zwarte letters. Heeft dus te maken met een "ingeburgerd" feit.

 

Op het WWW wordt daar zeer creatief mee omgegaan, maar moet zo nu en dan wel schrikken van de kleuren die op me afkomen. Staat wel heel gezellig, maar als ik veel tekst van zo'n site wil lezen worden mijn oogies (besides the reading part) toch een beetje moe.

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

http://www.flyerwire.nl op lage weide

 

95 ex voor a7, dat is één visitekaartje + nog wat restmateriaal.

143 voor a6, twee kaartjes dus.

 

het is een hele goedkope manier om voor meerdere mensen een kaartje te drukken, wij hebben destijds vijf kaartjes tegelijk laten drukken voor 285 euro.

 

je meot het nog wel bijsnijden, kunnen zij ook voor je doen maar kost je wel geld. wij hebben het zelf gedaan, op de kunstacademie bij de ibb staat een snijmachine die we een middagje in gebruik hebben gekregen, voor niets gewoon :)

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 86 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.