Zijn er bedrijven die (in Finland bijvoorbeeld) virtuele kantoorruimte beschikbaar stellen? Ik heb een adres en een telefoonnummer in bijvoorbeeld Finland en Frankrijk nodig, waarbij het telefoonnummer dan doorgeschakeld wordt naar een nummer in Nederland.
Op die manier kan ik in zo'n land dan al proefdraaien zonder dat er een heel kantoor ingericht hoeft te worden.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Vertaalbureau Snelvertaler
Vertaalbureau Snelvertaler
Ik ben op zoek naar het volgende:
Zijn er bedrijven die (in Finland bijvoorbeeld) virtuele kantoorruimte beschikbaar stellen? Ik heb een adres en een telefoonnummer in bijvoorbeeld Finland en Frankrijk nodig, waarbij het telefoonnummer dan doorgeschakeld wordt naar een nummer in Nederland.
Op die manier kan ik in zo'n land dan al proefdraaien zonder dat er een heel kantoor ingericht hoeft te worden.
www.schnelluebersetzer.de
Übersetzungsbüro
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8484-virtueel-kantoor/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag