Maatschappelijk verantwoord ondernemen[Seminar/conferentie]

Aanbevolen berichten

Na het lezen van het stuk over bioplastic vinden een aantal leden dit wel leuk om te bezoeken??. Ik kwam dit tegen op de bno site

 

 

Maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) [seminar/conferentie]

 

 

e Beroepsorganisatie Nederlandse Ontwerpers (BNO) organiseert i.s.m. Design Platform Eindhoven een bijeenkomst voor ontwerpers en andere belangstellenden over MVO. Steeds meer bedrijven willen hun kernambitie om winst te maken en te groeien, combineren met gewetensvol handelen en daarbij, als het even kan, ook iets doen voor de maatschappij in Nederland, in andere landen in Europa en daarbuiten. Daarbij is MVO niet gebonden aan regels; elke ondernemer kan op zijn of haar eigen manier een bijdrage leveren. Hans Brandt, managing director bij ontwerpbureau Total Identity in Amsterdam, Otto Ott, General Marketing Manager CBS bij Canon en Leo Crombach van Gulpener Bieren vertellen over de MVO-strategie van hun bedrijf. Barry de Bruin, ontwerper/partner bij ontwerpstudio Ping Pong in Rotterdam zal per inleiding een kort, gesproken maar misschien ook wel getekend, commentaar leveren.

 

Organisatie

BNO

www.bno.nl

gert@bno.nl

020 624 4748

 

Locatie

Witte Dame, 3e etage / Auditorium)

Emmasingel 14

5611 AZ Eindhoven

Routebeschrijving: www.dewittedame.nl/dewittedame/route.html

Toon op kaart

 

Data en openingstijden

Vrijdag 21 okt, 15:00 - 18:00

 

Toegangsprijs

Volwassenen: Gratis

 

Inschrijven

Voor dit event moet u zich inschrijven. Dat kunt u doen via:

gert@bno.nl

020 624 4748

Design is meer dan mooi

www.boomdesign.nl

Link naar reactie

MVO .... wéér een betekenis waar je rekening mee moet houden??

In samenwerking met Syntens en een adviesburo blijkt dat we in onze 3 Nedelandse toko's dit doen... maar niet uitstralen..

( rapportages ter inzage, welke zijn samengesteld door studenten van verschillende Universiteiten )

Het is een item wat speelt... maar wat brengt het als meerwaarde als we al zo werken ?

 

Cor

http://nl.linkedin.com/in/corvanprooyen

Leg niet teveel vast, anders beweegt het niet meer !

Link naar reactie

Ik begrijp niet waar je naar toe wilt. De post was gezet bij de 'wedstrijden, beurzen en andere evenementen' waar over het algemeen geen inhoudelijke discussies plaatsvinden, maar alleen evenementen geplaatst worden die ook in de agenda staan. Voordat lezers gaan zoeken in de agenda heb ik er even onder geplaatst dat hij vorig jaar al was (jammer, want interessant onderwerp). Thats all.

 

Of ik met mvo doorga? [understatement]Het heeft mijn aandacht ;D[/understatement]:

 

100 % afbreekbare champangekoeler - preproductiefase

ecologische plasticvervangers gezocht

gebruik bioplastic (samen met dla)

inzending voor StEtienne prijsvraag 'travelling in a sustainable world'

markt voor ethanol in europa

nonex - environmental commercial design

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 145 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.