ik ben hier nieuw op het forum, maar heb mij besloten aan te melden omdat hier veel kennis van zaken is, en je nooit te oud en te wijs kan zijn om te leren.
Het volgende zit ik nu mee in de maag.
Ik wil samen met een oud werkgever van mij een bedrijf beginnen.
Hij is nu echter niet meer zelfstandig ondernemer maar in loondienst bij een bedrijf. Hij heeft hier helaas een concurrentie beding, en wat wij willen verkopen is in dezelfde sector als waar hij nu in verkoopt.
Ik heb voorgesteld een BV van hem op naam te zetten, maar hij wil natuurlijk ook een stuk zekerheid zonder dat het door zijn huidige werkgever te traceren is.
Wij denken hier al een tijd over na, en de accountant zegt gewoon dat ik het alleen moet doen, maar ik wil hem ook een stuk vertrouwen waarborgen, puur gevoelsmatig.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mr Enzo
Mr Enzo
Dag iedereen,
ik ben hier nieuw op het forum, maar heb mij besloten aan te melden omdat hier veel kennis van zaken is, en je nooit te oud en te wijs kan zijn om te leren.
Het volgende zit ik nu mee in de maag.
Ik wil samen met een oud werkgever van mij een bedrijf beginnen.
Hij is nu echter niet meer zelfstandig ondernemer maar in loondienst bij een bedrijf. Hij heeft hier helaas een concurrentie beding, en wat wij willen verkopen is in dezelfde sector als waar hij nu in verkoopt.
Ik heb voorgesteld een BV van hem op naam te zetten, maar hij wil natuurlijk ook een stuk zekerheid zonder dat het door zijn huidige werkgever te traceren is.
Wij denken hier al een tijd over na, en de accountant zegt gewoon dat ik het alleen moet doen, maar ik wil hem ook een stuk vertrouwen waarborgen, puur gevoelsmatig.
Hebben jullie tips of suggesties.
Alvast bedankt
titel verduidelijkt - mod
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9052-bedrijf-starten-onder-concurrentiebeding/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag