Wie weet of ik me moet aanmelden bij het college bescherming persoonsgegevens (CBP), ik heb al gekeken op die site maar kom er niet uit of ik vrijstelling kan krijgen indien ik wil bemiddelen ik neem niet iemand in dienst het is puur een bemiddeling tot stand brengen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Travel
Travel
Hallo,
Wie weet of ik me moet aanmelden bij het college bescherming persoonsgegevens (CBP), ik heb al gekeken op die site maar kom er niet uit of ik vrijstelling kan krijgen indien ik wil bemiddelen ik neem niet iemand in dienst het is puur een bemiddeling tot stand brengen.
Alvast bedankt.
Groeten
Travel
[Edit: even de itel verduidelijkt]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9070-vrijstellingaanmelding-cbp-bij-bemiddeling/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag