Aanbevolen berichten

Nog mooier zou het zijn om dat per gebruiker (in je profiel oid) in te kunnen stellen, zodat je altijd begint met wel (of geen) reacties aangevinkt.

Dat is wel een mooie oplossing inderdaad.

 

Mijn antwoord op Christine's eerdere vraag over ditzelfde, was toen dat we nieuwe leden graag (automatisch) op de hoogte willen houden van het feit dat er mensend e meoite nemen op hun topic te reageren. Sommige mensen posten een vraag en "vergeten" vervolgens ooit nog weer te kijken, wat we dus voorkomen met de e-mailnotificaties.

 

In het profiel opnemen dat je deze berichten niet automatisch wilt hebben vind ik wel een mooie oplossing om hardcore leden de optie te geven dit uit te zetten :)

Link naar reactie

Nog mooier zou het zijn om dat per gebruiker (in je profiel oid) in te kunnen stellen, zodat je altijd begint met wel (of geen) reacties aangevinkt.

 

Zit er inmiddels in, in ieders profiel zit de optie "Standaard "reacties op eigen onderwerpen via e-mail ontvangen" aanvinken?", hiermee kun je dit aan en uit zetten (default = aan).

 

Btw, nog zoiets: ik zie regelmatig min of meer 'lege' berichten uit 'meld aan moderator'... zou je eens kunnen kijken of je hier verplicht een reactie/opmerking va de bezoeker kunt laten invullen?

 

Zit er ook in, minimaal 10 tekens zijn nu verplicht als je een bericht aan de moderators wilt melden.

 

Ik hoop dat het zo allemaal naar wens is!

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    7 leden, 177 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.