• 0

Betaling nog niet binnen, hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Ik had graag eventjes een momentje om jullie advies gevraagd.

 

Ik heb, als starter, na wat normale klantjes, mijn eerste "grote naam klant" weten binnen te halen. Nu wil ik dat heel graag natuurlijk zo goed mogelijk proberen af te ronden. Dus een resultaat behalen.

 

Als starter maak je ook blundertjes waar je van leert en dit is er één :-[

Mijn "klant" is geinteresseerd in een van mijn CVers.(Curriculum Vitae)

Deze CVer wil heel graag ergens aan de slag en heeft in een gesprek aangegeven dat de betaling onderweg is.

Ik heb geen reden om dat niet te geloven, maar het is deze week niet binnen gekomen. Dat kan uiteraard ook aan mijn (post)bank liggen, maar dat weet ik dus niet.

 

Nu wil ik deze "klant" niet verliezen of laten wachten. Dat is normaal denk ik wanneer het een mooie is.

De CVer wil ik eigenlijk toch voorstellen.

Wat kan ik ondernemen als de betaling van de CVer toch niet binnen lijkt te komen? Het is maar een klein bedragje, maar het hoort er wel bij.

Vandaag gaat een herinnering de deur uit, dat zoiezo, maar dan?

 

Wat kan ik het beste doen met dit blundertje van me?

(nooit meer zo doen, dat uiteraard ook ;D)

Normaal gesproken is, geen inschrijfkosten betalen, automatisch uitgeschreven worden.

Sorry voor de typfouten, mijn toetsenbord is aan vervanging toe.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Van de klant zelf word ik niks rijker, maar dat is wat ik er voor over heb gehad om deze na een maand werk eindelijk zover te hebben dat ik in beeld ben en ook mag laten zien wat ik heb bedacht voor ze.

Kijk, als zo'n mooie klant tevreden gaat zijn straks, hoop ik stiekem toch dat er een klein beetje mond tot mond reclame uit voort mag komen.

 

Normaal gesproken wacht ik eerst een betaling af voordat ik wat doe, want wanneer deze uitblijft word men automatisch uitgeschreven. Zo staat dat vermeld.

Maar wat doe ik het beste als betaling toch uitblijft?

Ik heb deze persoon immers "behandelt" als een volledig ingeschreven persoon.

Sorry voor de typfouten, mijn toetsenbord is aan vervanging toe.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 107 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.