Ik had graag eventjes een momentje om jullie advies gevraagd.
Ik heb, als starter, na wat normale klantjes, mijn eerste "grote naam klant" weten binnen te halen. Nu wil ik dat heel graag natuurlijk zo goed mogelijk proberen af te ronden. Dus een resultaat behalen.
Als starter maak je ook blundertjes waar je van leert en dit is er één :-[
Mijn "klant" is geinteresseerd in een van mijn CVers.(Curriculum Vitae)
Deze CVer wil heel graag ergens aan de slag en heeft in een gesprek aangegeven dat de betaling onderweg is.
Ik heb geen reden om dat niet te geloven, maar het is deze week niet binnen gekomen. Dat kan uiteraard ook aan mijn (post)bank liggen, maar dat weet ik dus niet.
Nu wil ik deze "klant" niet verliezen of laten wachten. Dat is normaal denk ik wanneer het een mooie is.
De CVer wil ik eigenlijk toch voorstellen.
Wat kan ik ondernemen als de betaling van de CVer toch niet binnen lijkt te komen? Het is maar een klein bedragje, maar het hoort er wel bij.
Vandaag gaat een herinnering de deur uit, dat zoiezo, maar dan?
Wat kan ik het beste doen met dit blundertje van me?
(nooit meer zo doen, dat uiteraard ook ;D)
Normaal gesproken is, geen inschrijfkosten betalen, automatisch uitgeschreven worden.
Sorry voor de typfouten, mijn toetsenbord is aan vervanging toe.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
2lollypop2
2lollypop2
Ik had graag eventjes een momentje om jullie advies gevraagd.
Ik heb, als starter, na wat normale klantjes, mijn eerste "grote naam klant" weten binnen te halen. Nu wil ik dat heel graag natuurlijk zo goed mogelijk proberen af te ronden. Dus een resultaat behalen.
Als starter maak je ook blundertjes waar je van leert en dit is er één :-[
Mijn "klant" is geinteresseerd in een van mijn CVers.(Curriculum Vitae)
Deze CVer wil heel graag ergens aan de slag en heeft in een gesprek aangegeven dat de betaling onderweg is.
Ik heb geen reden om dat niet te geloven, maar het is deze week niet binnen gekomen. Dat kan uiteraard ook aan mijn (post)bank liggen, maar dat weet ik dus niet.
Nu wil ik deze "klant" niet verliezen of laten wachten. Dat is normaal denk ik wanneer het een mooie is.
De CVer wil ik eigenlijk toch voorstellen.
Wat kan ik ondernemen als de betaling van de CVer toch niet binnen lijkt te komen? Het is maar een klein bedragje, maar het hoort er wel bij.
Vandaag gaat een herinnering de deur uit, dat zoiezo, maar dan?
Wat kan ik het beste doen met dit blundertje van me?
(nooit meer zo doen, dat uiteraard ook ;D)
Normaal gesproken is, geen inschrijfkosten betalen, automatisch uitgeschreven worden.
Sorry voor de typfouten, mijn toetsenbord is aan vervanging toe.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9163-betaling-nog-niet-binnen-hoe-kan-ik-dit-het-beste-aanpakken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag