ik ben nu aan het financiele gedeelte van het ondernemingsplan bezig en ik heb een vraag over kredieten.
omdat we geen grote investeringen hoeven te doen hebben we geen vreemd lang vermogen nodig.
we hebben wel wat aanloopkosten ( 4000.-) ook nog te over zien maar...
omdat we advertenties gaan verkopen is het maar afwachten wanneer klanten betalen ( ok goed beleid voeren :) )
is het gebruikelijk om een soort doorlopend krediet te krijgen bij een bank waarvan je alleen geld neemt als je het nodig hebt?
uitgaand van een rampen scenario :-\ zou het kunnen zijn dat voordat alles lekker loopt de uitzendkracht en ik een aantal maanden betaald moeten worden zonder dat de geldstroom al op gang gekomen is...
wat is er dan qua financiering mogelijk/ gebruikelijk??
Pauline
altijd eigen baas willen zijn, gewoon een keer DOEN
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
paulinebr
paulinebr
ik ben nu aan het financiele gedeelte van het ondernemingsplan bezig en ik heb een vraag over kredieten.
omdat we geen grote investeringen hoeven te doen hebben we geen vreemd lang vermogen nodig.
we hebben wel wat aanloopkosten ( 4000.-) ook nog te over zien maar...
omdat we advertenties gaan verkopen is het maar afwachten wanneer klanten betalen ( ok goed beleid voeren :) )
is het gebruikelijk om een soort doorlopend krediet te krijgen bij een bank waarvan je alleen geld neemt als je het nodig hebt?
uitgaand van een rampen scenario :-\ zou het kunnen zijn dat voordat alles lekker loopt de uitzendkracht en ik een aantal maanden betaald moeten worden zonder dat de geldstroom al op gang gekomen is...
wat is er dan qua financiering mogelijk/ gebruikelijk??
Pauline
altijd eigen baas willen zijn, gewoon een keer DOEN
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9187-wat-voor-financiering/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag